خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

مجاز کردن غیبت

سلام 

تازه رسیدیم تورنتو و خیلی دستمون بنده 

خونه ای که گرفتیم جز گاز و یخچال و ماشین لباسشویی و خشک کن و پرده و موکت چیزی نداشت و باید تکمیلش کنیم . در ضمن اینک باید برای کلاس زبان هم اقدام کنیم . 

وقتیم رسیدم توی راه کامپیوترم خراب شد و اینجا هر کاری کردم درست نشد . رفتیم جاهای مختلف هر کسی یه مدلی نظر داد ... بعضیا گفتند فقط ۹۰ دلار میگیریم روشنش کنیم بگیم مشکلش چیه و بعد تعمیرش کنیم که هزینش جداست ... بعضیا هم گفتند اگر میخای بگذار تا دوشنبه بهش یه نگاهی بکنیم ولی همه میگفتند ایراد از نرمافزارشه ... خودم نظرم این بود که ایراد از سخت افزارشه ... وقتی اومدم خونه به خودم جرات دادم درش رو باز کردم و دیدم هاردش در اومده ... هاردش رو جا زدم و همه چیز حل شد ولی فقط یه ۳-۴ روزی بی کامپیوتر بودم .... این وسط یه ۱۰۰-۲۰۰ دلاری سود کردم . 

سعی میکنم مقاله بنویسم ولی فعلا وقت ندارم ! 

ارادتمند 

رامین

نظرات 10 + ارسال نظر
محمد شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:15 ب.ظ

وبلاگ جالبی دارین.[گل]

ممنونم

امیر شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:12 ب.ظ http://2khtarampaniz.blogfa.com

سلام دادا رامین
بابا دم شما گرم. رسیده و نرسیده رفتید تورنتو!!؟؟
اونجا قطعا بهتره.
خوشت باشه

سلام
با اجازه اومدیم تورنتو چون بهتره !
ارادتمند
رامین

به سوی کانادا شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ب.ظ http://www.ashoo1970.blogfa.com

درود بر تو پشر باهوش
شاد باشی

سلام
ممنونم
ارادتمند
رامین

ffffffff یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:03 ق.ظ

سلام رامین جان حالت چطوره ؟ خانواده محترم خوبند ؟ بابا شما هم که رفتید تورنتو ما خوشحال شدیم گفتیم یک آدم با حال در مونترال هست که از آنجا مینویسه . حالا امید وارم هر جا هستین خوش باشید از تورنتو هم بنویس آخه نوشتنت را همه دوست دارند هر جا که باشی .. در مورد خونه و قیمتها و خرید وسایل که آیا اول کار چه وسایلی بخریم بهتره ؟ توضیح بده یک مقایسه ای از مونترال و تورنتو بکن البته جدای دوستان و آشنایان در مورد شهر ها بنویس در مورد مردمش ممنون رامین جان .

سلام
حتما از اینجا براتون مینویسم
ارادتمند
رامین

نیلوفر یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:12 ق.ظ http://www.neli-basi.blogfa.com

سلام رامین عزیز.به سلامتی به تورنتو اومدید و مستقر شدید.خدا رو شکر.منتظر نوشته های خوبتون هستیم.

سلام
ممنونم

دوستدار ونکوور یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:52 ق.ظ

منتظر نظرات نکته سنجانه و دقیقت در مقایسه تورنتو با مونترال و شرایط و موقعیتهای اون هستیم.
امیدوارم در تورنتو خوب جا بیفتین و موفق باشین

سلام
حتما در مورد این نکته هم مینویسم
ارادتمند
رامین

حمید یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ق.ظ http://www.ir2ca.blogfa.com

سلام رامین جون
خوشحالم که به سلامتی رسیدی تورنتو. بیشتر برامون بنویس. اگه ایرادی توی کامژیوترت بود باهام تماس بگیر شاید بتونم راهنماییت کنم.

سلام
ممنونم
حتما باهاتون تماس میگیرم
ارادتمند
رامین

رضا یکشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام
میخواستم بپرسم کار تو مونترال راحت تر پیدا میشه یا تورنتو؟

سلام
هنوز نمیتونم در این مورد نظر بدم
ارادتمند
رامین

MORRIS یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1388 ساعت 01:07 ق.ظ

نیاز مادر ابتکار است...

محمد سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام رامین واقعا خسته نباشی من امروز وبلاگتو دیدم و با همون اولین پستی که خوندم تصمیم گرفتم اتفاقات چند سال یه ایرانی (با شرایط سنی خودم) که از ایران مهاجرت می کنه رو بخونم واسه همین رفتم از اولش یعنی از صفحه 30 شروع کردم (فعلا به 17 رسیدم ) - اینکه تصمیم گرفتی از اولش بنویسی و اینکه نوشتن رو به طور مداوم انجام دادی ارزش مطلب و کارت رو بیشتر می کنه
موفق باشی - دوباره میام که بقیشو بخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد