خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

گرگها بدانند !!!

سلام  

واقعا حالا با دیدن آقای مهندس موسوی و خانم دکتر رهنورد به صحت این نکته پی میبرم که پشت سر هر مرد موفقی حتما یک زن موفق هست ! 

 

 

 

 

ارادتمند

 رامین

نظرات 6 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:58 ق.ظ

سلام .
بدون اینکه بخوام وارد بحث این روز ها بشم....(لعنت بر هر چی آدم وحشی و خونریز هست،مگه می شه..)این زن خشونت از چهرش پیداس، به نظر من که کینه توز و پا بده کم از خواهران بسیجی وحشی، همون گشت های ارشادی که شوهرش را ه انداخت ،نداره.علاوه بر این داستانهای این زن را باید از بچه های الزهرا یی شنید...

سلام سمیرا خانم
والا من خیلی متعجب شدم و چون اطلاع ندارم اظهارنظر نمیکنم .
سعی میکنم یکمی اطلاعات در این مورد کسب کنم و بعد اظهار نظر و جبهه گیری کنم .
ارادتمند
رامین

کامیار چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:28 ب.ظ

با سلام به رامین عزیز
این وبلاگ بیوگرافی کامل زهرا رهنورد رو شرح داده
http://supperphosphor.blogfa.com/post-193.aspx
خبر تازه :
بیانیه شماره ۱ اعضای هیات علمی دانشگاه‌های تهران متحصن در مسجد دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی‌تکنیک تهران)
“انا لله و انا الیه راجعون”
ملت بزرگوار ایران
نتایج اعلام شده انتخابات ریاست‌جمهوری دوره دهم توسط مسئولین برگزاری انتخابات موجب بهت و حیرت همگان گشت. انتخاباتی که می‌توانست موجب عزت، سربلندی و پیشرفت مملکت باشد با مصادره شدن توسط خودکامگان موجب یأس و دلسردی آحاد ملت شد. ما جمعی از هیأت علمی دانشگاه‌های تهران متحصن در مسجد دانشگاه صنعتی امیر کبیر این حرکت را در راستای نفی جمهوریت نظام و استقرار خودکامگی، ریا، دروغ، تزویر و تحجر می دانیم.مسلماً این روند ریشه های حیات این ملت مظلوم و نجیب را که تمامی سعی و تلاش خود را برای تغییر وضع موجود از طریق مشارکت مدنی و روش های مسالمت‌آمیز به کار گرفته شده است، خواهد خشکاند. ما بر این باوریم که این حرکت انقلاب اسلامی، امام و ایران را نشانه رفته است. ما از امام آموختیم که “میزان ،رای ملت است”.اینجانبان اعضای هیئت علمی دانشگاه های تهران متحصن در مسجد دانشگاه صنعتی امیر کبیر(پلی تکنیک تهران) خواهان تشکیل کمیته مستقل حقیقت یاب جهت بررسی مسئله هستیم.
ما با محکوم کردن برخوردهای غیر انسانی با معترضان، جوانان و دانشجویان مصراً خواستار توقف تعرض به خوابگاه های دانشجویان و ضرب و شتم مردم و مجازات متخلفین هستیم.ما از تمامی اعضای هیئت علمی دانشگاه های کشور خواستاریم که به این حرکت پیوسته و در تهران با حضور در تحصن مسجد دانشگاه تهران در روز سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۹ صبح با خواست به حق ملت ایران در انتخابات همگام شوند.

5 کشته در کوی دانشگاه
در پی حمله نیروهای لباس شخصی به تجمع دانشجویان ساکن کوی دانشگاه تهران، چند تن از دانشجویان با اصابت گلوله کشته شدند. اسامی 5 نفر از آنان به این قرار است: فاطمه براتی – کسری شرفی - کامبیز شعاعی - محسن ایمانی – مبینا احترامی گفته می شود پیکر این دانشجویان بدون اطلاع خانواده شان در بهشت زهرای تهران دفن شده است. چند تن از دانشجویان نیز در اثر اصابت گلوله، زنجیر، چاقو، باتوم و چماق به شدت مجروح و روانه بیمارستان شدند. تجمع دانشجویان ساکن کوی دانشگاه تهران از اوایل شب یکشنبه آغاز شد. با ورود نیروهای لباس شخصی به داخل کوی و مستقر شدن در ساختمان تخلیه‌شده 23، به در گیری کشید.

رئیس دانشگاه شیراز در مخالفت با عمل وحشیانه نیروهای امنیتی و ورود بدون مجوز آنها به فضای مقدس دانشگاه شیراز و حمله به خوابگاه دانشجویان که منجر به ضرب و شتم و دستگیری تعداد زیادی از دانشجویان گردید از سمت خود استعفا داد .

اخباری که برخلاف تلاش فراوان حکومت افشا شد :
در مورخه 88/03/23در ساعت 1 بامداد از وزارت کشور به ستاد مرکزی تبلیغاتی مهندس موسوی تماس میگیرند و به وی اعلام میکنند که با توجه به شمارش اولیه آراء به احتمال بسیار زیاد شما برنده انتخابات هستید و خودتان را برای نطق و بیانیه پس از اعلام نتایج آماده کنید ولی پس از مدتی گروهی به دفتر مهندس موسوی رفته و ایشان را متهم به پایه ریزی یک انقلاب مخملی کردند و اعلام کردند که با توسل به حکم حکومتی رهبر مصلحت را در این دیدند که احمدی نژاد رئیس جمهور بشه .( لازم به ذکر است که این موضوع از طرف افراد حکومتی و حتی افرادی مانند محسن مخملباف کارگردان مطرح و معروف و دکتر نوری زاده تحلیلگر و ژورنالیست بسیار معروف و محسن سازگارا که بنیانگذار و تئوریسیون اصلی سپاه پاسداران بود اعلام شده و کاملاً صحت دارد ) .

کامیار چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:44 ب.ظ

اعتراض دوباره‌ی استاد محمدرضا شجریان به صدا و سیما
استاد محمدرضا شجریان، با ارسال نامه‌ای به سازمان صدا و سیما، از پخش آثار وی در این رسانه ممانعت به‌عمل آورد. استاد در این نامه، از سرود ایران ای سرای امید به ویژه نام برده‌اند و اعلام کرده‌اند که این آثار به هیچ وجه مرتبط به شرایط کنونی نمی‌باشد. همچنین در این نامه تأکید شده است که سال ۱۳۷۴ نیز درخواست عدم پخش آثار به رئیس وقت سازمان ارسال شده است.
متن نامه :
جناب آقای ضرغامی
رییس محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی
با سلام
همانطور که اطلاع دارید صدا و سیما در شرایط فعلی مستمراً اقدام به پخش سرودهای میهنی اینجانب به ویژه سرود "ای ایران ای سرای امید" می‌کند. جنابعالی مستحضرید این سرود و دیگر سرودهای خوانده شده متعلق به سال ۱۳۵۷ و ۱۳۵۸ است و هیچ ارتباطی به شرایط کنونی ندارد.
اینجانب در سال ۱۳۷۴ نیز اعلام کردم راضی به پخش آثار خود از صدا وسیما نیستم. مجدداً تقاضای خود را تکرار کرده و تاکید می کنم، آن سازمان هیچ نقشی در تهیه این آثار نداشته و شایسته است به حکم شرع و قانون سریعاً کلیه واحدهای آن سازمان از پخش صدا و آثار من خودداری کنند.
محمدرضا شجریان ۲۵/۳/۸۸
.

فریبا چهارشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام رامین جان
ازشما خواهش میکنم خبرهای اعتراضات را به ما برسان چون همه سایتها بسته شدن و بی بی سی هم بسته است و اگه میشه روزی چند نوبت گزارش بگذار
خیلی ممنون

سلام فریبا خانم
چشم
ارادتمند
رامین

کامیار پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ق.ظ

این خبر را با ایمیل و دیگر ابزارها گسترش دهید
برای همدردی با خانواده های شهدا و مصدومان وقایع اخیر

بیانیه جدید میرحسین موسوی:
پنج شنبه بیست و هشتم خرداد ماه با نماد سوگواری، تجمع یا راهپیمایی کنید
به گزارش قلم نیوز - مهندس میرحسین موسوی با انتشار بیانیه ای از مردم شریف ایران خواست برای همدردی با خانواده های شهدا و مصدومان وقایع اخیر، روز پنج شنبه با نماد سوگواری در مساجد و تکایا اجتماع کنند یا به راهپیمایی مسالمت آمیز بپردازند.
به گزارش خبرنگار قلم نیوز ، متن بیانیه میرحسین موسوی به این شرح است:

بسمه تعالی
ملت شریف ایران
همانگونه که می دانید طی روزهای گذشته و در نتیجه برخوردهای غیرقانونی و خشونت بار با منتقدان و معترضان نسبت به نتایج انتخابات ریاست جمهوری شماری از هموطنانمان مصدوم و تعدادی نیز به شهادت رسیده اند. اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده های شهدا و همدردی با مصدومان و مجروحان از همگان درخواست می کنم بعد از ظهر روز پنج شنبه بیست و هشتم خردادماه به هرصورت ممکن، اعم از اجتماع در مساجد و تکایا و یا برگزاری راهپیمایی های مسالمت آمیز با استفاده از نمادهای سوگواری همدردی خود را با بازماندگان اعلام کنند و بدیهی است که خود نیز در این مراسم شرکت خواهم کرد.

میرحسین موسوی

------------ --------- --------- --------- --------- --------

محکومیت اقدامات وحشیانه و کشتار مردمی در آخرین بیانیه موسوی
میرحسین: عاملان تقلب و بلوا، کمترین شناختی نسبت به حقیقت اعتراضات مردم ندارند
قلم - میرحسین موسوی با محکوم کردن اقدامات وحشیانه و کشتار مردمی که صرفا خواستار احقاق حق خود هستند و محکوم کردن دستگیری های وسیع اخیر هشدار داد که گسترش این رویه تنها بر زشتی چهره مخالفان ملت و انگیزه مردم را برای توسعه اعتراضات می افزاید.

به گزارش قلم نیوز، متن کامل بیانیه مهندس میرحسین موسوی به این شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

لا یحب الله الجهر بالسوء من القول الا من ظلم و کان الله سمیعا علیما

مردم شریف ایران

تجمع عظیم و بی سابقه شما در روز 25 خرداد که در دفاع از حق و صیانت از رأی تان و دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام انجام گرفت، اصحاب دروغ را آن چنان به خشم آورد که تحمل نیاوردند و کوشیدند شیرینی این همایش پرشکوه را با برخورد سبعانه به کام دوستداران ایران تلخ کنند. اینجانب ضمن محکوم نمودن اقدامات وحشیانه و کشتار مردمی که صرفاً خواستار احقاق حق خود هستند ، لازم می دانم نکاتی را درباره این رخداد و تحولات مربوط به آن به آگاهی ملت برسانم:

1. همانگونه که مردم فهیم تهران در تجمع روز دوشنبه به روشنی نشان دادند ما در پی اعتراض آرام به روند ناسالم برگزاری انتخابات و تحقق هدف ابطال انتخابات و تجدید آن بر اساس راهکارهایی هستیم که عدم تکرار تقلب های فضاحت بار انتخاب پیشین را تضمین کند. لذا حساب ما از کسانی که با آشوب و تخریب اموال خصوصی و عمومی فضای جامعه را متشنج کنند و آن را به سوی هرج و مرج ببرند جداست. بلکه اطلاعاتی که به دست ما رسیده است نشان می دهد این اصحاب تقلب و دروغ هستند که برای تکمیل طرح خود به بانک ها و ادارات و اموال مردم حمله می کنند و آنها را تخریب می نمایند. بنابراین عموم مردم را به هوشیاری در برابر این نقشه فریبکارانه و تداوم اعتراض با حفظ آرامش دعوت می کنم. مردم می دانند چه کسانی خوابگاه دانشجویان را ویران کردند و دانشجویان پسر و دختر را کتک زدند یا در شمال میدان آزادی مردم را به شهادت رساندند. راهی که ملت برای رسیدن به پیروزی و احقاق حقوق نقض شده اش انتخاب کرده است، استفاده از روش های صلح آمیز و دوری از خشونت است.

2- دولت با همکاری سازمان صداوسیما کوشش می کند این موج سبز مردمی را وابسته به بیگانگان جلوه دهد. غافل ازآن که اقبال به رسانه های خارجی نه ناشی از توفیق این رسانه ها در جلب مخاطب و یا وابستگی این جریان مردمی به خارج بلکه حاصل بی تدبیری و فضای بسته رسانه ای موجود است.. دولتی که رسیدن صدای مخالفانش را از طریق چند روزنامه و پایگاه خبری طاقت نمی آورد لاجرم به دست خود، نگاه جامعه را به رسانه های بیرون از مرزها معطوف می کند؛ موج سبز اعتراض های ما تنها منعکس کننده یک خواست مستقل و به حق داخلی است که به مداخله دیگران، خوش آمد نمی گوید.

3- دستگیری های گسترده ای که طی روزهای گذشته از فرزندان انقلاب انجام گرفته است، نشان دهنده این واقعیت است که عاملان تقلب و سپس بلوا کمترین شناختی نسبت به حقیقت اعتراضات مردم ندارند و با توهم اینکه سازماندهی تشکیلاتی عظیمی در ورای حرکت های مردم قرار دارد، خود را تسلی می دهند تا باور نکنند که طبیعت خودجوش واکنش های مردم خبر از ادامه دار بودن آن تا رسیدن به نتیجه می دهد. اینجانب دستگیری های وسیع اخیر را محکوم می کنم و هشدار می دهم که گسترش این رویه ها تنها بر زشتی چهره مخالفان ملت و انگیزه مردم را برای توسعه اعتراضات می افزاید.

4- اینجانب با ابراز همدردی عمیق با خانواده های شهیدان و مصدومان از ابتکار دلسوزانی که صمیمانه با خانواده های این عزیزان همدردی و همراهی کرده اند سپاسگزاری می کنم و این سنت حسنه را برآمده از عواطف پاک دینی و انسانی آنان می دانم..

میرحسین موسوی"

سارا پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:59 ب.ظ http://memaraki.persianblog.ir

می شه ایمیل تو واسم بزاری تا برات عکس و فیلم ها رو بزارم؟

سلام
ایمیل من هست :
Ramincanada@yahoo.com
ارادتمند
رامین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد