خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

مدرسه

سلام 

آخرش من مدرسه ای شدم . ای بگم الهی این کانادایی ها چیطور بشند که نذاشتند من مثه آدم برم دانشگاه ؟! 

میخواید از مدرسه بگم ؟! 

خیلی مشتاقید ؟! 

باشه 

مدرسه اینجا یعنی سرگرمی 

من اینجا به چشم دیدم که پسره به معلم فحش خوار و مادر میده و بعد که معلمه میگه (چی؟! چی گفتی !) میگه (هیچی ... تو اشتباه شنیدی من چیزی نگفتم‌!) 

اینجا دبیرستان کرسی هست و میتونی هر کرسی که در سطحش باشی رو برداری ! 

دبیرستانها یا سالی هستند و یا ترمی ! توی دبیرستان ترمی سال از دو ترم تشکیل میشه که هر ترم میتونی تا چهار تا کرس بگیری و هر روز هر چهارتا درس رو داری ! توی دبیرستانهای سالی میتونی تا هفت یا هشت کرس بگیری و در طول هفته کرسها رو طبق برنامه داری ! 

دبیرستان من ترمیه و من برای ترم اول این درسهای رو برداشتم : 

کامپیوتر 

تجارت و فناوری 

ریاضیات سال ۱۱ 

زبان 

اینجا دبرستان از ساعت ۹ صبحه تا ۳ بعد از ظهر . 

بین دوتا کلاس اول و دوتا کلاس آخر فقط وقت داری از یک کلاس بری سر کلاس دیگت ولی بین کلاس دوم و سوم یک ساعت وقت استراحت و ناهار داری ! 

اینجا تکلیف سخت ترین بخش درس خوندنه که البته نسبت به ایران خیلی کمتر تکلیف خونه میدند !

باز هم مطلب مینویسم 

ارادتمند 

رامین

نظرات 7 + ارسال نظر
فریبا یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام رامین جان
مدرسه جدید مبارکه
روزهای خوبی داشته باشی

ممنونم فریبا جان

آبدارچی یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ب.ظ http://shahramf11.blogfa.com

سلام . آبدارچی هستم ومدتی که خواننده مطالب فشنگت هستم . من هم منتظر نامه مدیکالم . تصمیم گرفتم به جمع همسفران بپیوندم . ضمن آرزوی موفقیت ، از شما دعوت میکنم سری هم به آبدارخونه من بزنید .متشکرم.

پسرآریایی دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:12 ق.ظ

سلام کاپیتان .
در مورد امکانات مدرسه چیزی نگفتیا ؟!

سلام
وایسا برسم
ارادتمند
رامین

ندا سه‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام
ببخشید شاید سئوال من بی ربط باشد ولی با توجه به پستهای چند ماه پیش شما می پرسم ...
1) از وقتی فرم مدیکال را از سفارت بگیریم، چند وقط مهلت انجام آزمایشات را داریم؟
2) از زمان صدور ویزا تا چند ماه اجازه ورود به کانادا را داریم؟
همه اش را هم برای تحصیلی پرسیدم.
حتی اگر دقیق نمی دانید، با توجه به تجربه خودتان هم بگوئید ممنون میشوم.

سلام
۱) دقیقا نمیدونم ولی کمتر از دوماهه در ضمن اینکه معمولا همه زود این کار رو انجام میدند که زودتر ویزاشون بیاد !
۲) بستگی به ویزاتون داره .... به هر کسی یه زمانی رو اجازه میدند !
مثلا برای ما نه ماه وقت دادند !
ارادتمند
رامین

ali چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام رامین عزیز
من یک سوال در باره شرایط خودم داشتم و اون اینکه
من مدارک مهاجرتیم رو فرستاده ام اگه کارام درسته بشه من می تونم تو کانادا هم درس بخونم و هم کارکنم یعنی با کار پاره وقت می شه هزینه های زندگی رو پرداخت و نحوه کمک های دولتی چطوره ای تقریبا چقدر کمک می کنند.
با تشکر

بله میشه ولی بستگی به کارش هم داره !
هرچه کار تخصصی تر باشه درآمدش بیشتر و ساعت کارش کمر و راحت تره !
ارادتمند
رامین

ناهید پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:19 ق.ظ

سلام,جدآ خسته نباشی! به قول خودمون بابا ایول!!! من چند شب پیش بلاگتو دیدم ازون شب تا حالا همه ی نوشته هاتو به ترتیب تاریخ دارم می خونم.یه کم سخت بود اما خیلی جذاب. می دونم که بلاگت کلی مخاطب داره اما من یه کوچولو با همشون فرق دارم. حالا هر وقت ان بودی با هم می چتیم تا بیشتر با هم اشنا شیم و منم بگم که چه فرقی دارم.
فعلآ فقط خواستم بگم که منم به جمع مخاطبای پرو پا قرصت اضافه شدم.امید وارو که منو هم بپذیری.
قربانت.بای

سلام
ممنونم و خوشحال ز اینکه شما هم شدید مخاطب من
ارادتمند
رامین

Arsham پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:23 ب.ظ http://choirannabashad.blogspot.com

سلام
جالب بود به خصوص اینکه هر ترم 4 درس میگیرید
اینجا هم کم اذیت معلم ها نمی کنند
با دو گزارش مستند در ارتباط با ماه مهر در انتظار حضور گرمتان هستم[گل]

سلام
ممنونم و منظر گزارشتون
ارادتمند
رامین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد