خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

می آیم به زودی

سلام 

الان باید بخوبم ولی خواستم بگم به همین زودیا یه سری اطلاعات از جو داخلی مدرسه براتون میگذارم 

ارادتمند 

رامین

نظرات 3 + ارسال نظر
منصور جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ق.ظ

اقا چه وقت خوابه؟

به وقت ما وقت خوابه

ناهید شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:20 ق.ظ

سلام. ما هم مشتاقانه منتظر اخبار و اطلاعات جدیدت هستیم. راستی اون موقع ها که ایران بودی بیشتر مطلب می ذاشتی و اپ می کردی اما اونجا ظاهرآ سرت خیلی شلوغه ها! ممنون

سلام
بله به دا اینجا ایمیلمم یک روز در میون چک میکنم
اصلا وقت ندارم ولی بازم تا بتونم در خدمتتون هستم
ارادتمند
رامین

فریدون یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:30 ق.ظ

مطالبت جالب بود.
خواستم بپرسم چجوری میشه از ایران تو بانک کانادا حساب باز کرد (دسته چک نمیخام )

سلام
من دقیقا نمیدونم ولی انگار رویال بانک با بانک سامان یه ارتباطایی داره . یه سری به بانک سامان بزن
ارادتمند
رامین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد