خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

پارتی کانادایی

سلام 

دیب تولد یکی از دوستام بود 

خیلی خوش گذشت 

کلی گفتیم و خندیدیم و رقصیدیم 

با دوستای خیلی زیادی آشنا شدم 

با اینکه ما خیلی هم کارهای زشت نمیکردیم و بازم مامان بابای دوستمون برای اینکه ماها راحت باشیم رفته بودند خونه دوستشون 

البته ما هم حواسمون به همه چیز بود ... صدای آنگ رو کم میکردیم 

شام الویه بود با کالبااس 

البته تنقلات به اندازه کافی موجود بود 

اولین مهمونی کانادایی مجردی بود که میرفتم 

در ضمن برای اطمینان دوستان هوسباز بگم: با توجه به این مهمونی که من رفتم که به نظرم تمامی خصوصیات یک مخمونی جوانانه کانادایی رو داشت اینجا مهمونی های جوانان نه الزاما دارای مباحث بی عفتی میشه و نه شامل الکل زیاد یا مواد مخدر 

نظرات 10 + ارسال نظر
بـانو یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ق.ظ http://ban00.blogsky.com

خب ! آدم با آدم فرق میکنه!
خارجی ایرانی نداره

داستان گو یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:07 ب.ظ http://dastangooo.blogsky.com/

خاطرات زیبایی ست/ خوی است که دغدغه ی فرهنگ نیز دارید/.

امید دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام آقا رامین
امیدوارم حالت خوب باشه .
آقا رامین به راهنماییت خیلی احتیاج دارم .
من متولد 71 هستم و 7 یا 8 میلیون پول میتونم داشته باشم .
میخواستم ببینم به نظرت میتونم با این پول برم یه کشوری برای آموزش کامل زبان و هم سربازیم رو بپیچونم ؟؟؟
ممنون میشم راهنماییم کنی که چی کار کنم .
آخه آخر اسفند ماه مشمول میشم و نمیتونم از کشور خارج بشم .
منتظره جوابت هستم .
ممنون میشم جوابتو به ایمیلم بفرستی

سلام
جوابت یک کلمست : دبی
ارادتمند
رامین

فرزاد جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ق.ظ

دمت گرمممممممممممممممممممممم از بابته بلاگت.
آخرته مرامو معرفتی از بس خوب توضیح دادی.
سلام رامین جان حالت خوبه؟
اون ورا هم که معلومه حسابی خوش میگذره، دوسته کانادایی هم که پیدا کردیو عشقه دنیا...
راستش چند روز پیش به خاطر یکی از آشناها که میخواد تا چند وقته دیگه بیاد کبک دنبال یه بلاگ بودم که به سبک تو از قبل و بعد از رفتنش توضیح داده باشه و بتونیم ازش استفاده کنیم. یه خورده از مطالبتو خوندم خیلی از خودت و این توضیحات جامعی که از هر چی میدی خوشم اومد به خاطر همین خودم به جایه آشنامون نشستم بلاگت رو بعد از چندین ساعت از او تا آخر خوندم d:
حالا خودمم بد جور جو گیر شدم رفتم تو خطه مهاجرت و از این جور حرفا d: البته الان من تقریباً برای مهاجرت صفر کیلومترم و تا چند ساله آینده نمیشه. اینم بگم که یه ماه از یو کوچیکترم و هم سنیم و نه زبونه انگلیشم خوبه نه فرانسه و فعلاً با یکی از دوستان داریم تحقیق می کنیم که کبک رو انتخاب کنیم یا تورنتو که بعداً بریم تو خطه یادگیری زبون و... .
-
ازت یه سوالی هم داشتم می خواستم ببینم سطح سواد و مدرک تا چه حد ملاک برای مهاجرت به حساب میاد؟
مثلاً این که معدل دیپلمم افتضاحه d: ، دانشگاه به خاطر این که میتونم انتقالی بگیرم "آزاد" رو انتخاب کردم و رشتمم مدیریت بازرگانیه. حالا میخوام بینم معدل پایین و دانشگاه آزاد چقدر میتونه کارو خراب کنه و تأثیر بذاره.
البته اگرم نمیدونی اشکال نداره جواب ندی و نمیخوام خودتو اذیت کنی.
اصل فقط خودتیو بلاگت که بد جور خوشم اومده
ببخشید پر حرفی کردم...
فلن بابای

سلام
مهاجرت دو راه داره که یا مالیه یا کاری
کاری که اصلا شامل حال شما نمیشه چون از دانشگاه سطح بالا باید فارغ تحصیل شده باشی و سابقه کار داشته باشی و ...
مالی هم فقط پول میخواد و شش ماهه هم درست میشه و زبانتم باید تقویت کنی
ارادتمند
رامین

فرزاد جمعه 24 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ق.ظ

از بابته بلاگت هم خیلی خیلی ممنونم
موفق باشی
راستی به نظرم هیچ وقت به امید نظر دادنه دیگران آپ نکن!
یه روز میشه انقدر سرت شلوغ پلوغ میشه همه رو یادت میره...

شایان چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ب.ظ

دستت درد نکنه.بیشتر آپ کن

ناصر سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام آقا رامین
من۲۳ سالمه الانم دانشجو هستم میخوام بیام اونجا اگه بیام میتونم کار ژیدا کنم یا نه؟

به نظر من نیست
مطمئنا کار پیدا میکنی ولی چطور و در چه سطحی بستگی به خودت داره

رامین سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام میشه بگید چه ساعاتی میاین واسه اپ کردن و ....
می خوام با یاهو با هاتون صحبت منم ممنون میشم
جوابشو مایل کنید

سلام
من ساعتم چرخشیه و ساعت خاصی رو نمیتونم بگم
میتونید در همین قسمت سوال کنید تا جوابتون رو بدم
ارادتمند
رامین

زهرا یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ

از وبلاگ بسیار زیباتون ممنونم . همیشه سعی میکنم تا به وبلاگتون سری بزنم اینو گفتم تا بدونید وبلاگتون خیلی خیلی جذاب و مفیده.موفق باشید

ممنون

sanei دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ

آقا دمت گرم /بیشتر بنویس

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد