خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

جدیدا

سلام 

معذرت بخاطر دیر به دیر نوشتنم ولی خوب گرفتاریه دیگه 

اوضاع اینجا خوبه 

هوا هنوزم سرد نشده 

مدرسه که بیشتر به تفریح شبیه تا به تحصیل 

دنبال کار میگردم شدیدا 

البته مشکلی در هزینه ها ندارم ولی میخوام خودم پول در بیارم و سابقه کار کانادایی برام درست بشه 

فعلا بای

نظرات 1 + ارسال نظر
بهار شنبه 14 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:01 ق.ظ http://darrahecanada.persianblog.ir

سلام دوست عزیز... ما تازه به جمع منتطرین ورود به کانادا پیوستیم. مطالب وبلاگتون خیلی به من کمک کرد. ما از طریق کبک اقدام کردیم و منتظر فایل نامبر هستیم. با اجازتون لینکتون میکنم و خوشحال میشم که ما رو نتها نذارید و سری هم به ما بزنید. ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد