خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

عیدتون مبارک

سلام

عید همگی مبارک

ببخشیدا، میخواستم عکس بزارم ولی سیستم اینجا واسه موبایل مشکل داره

نظرات 10 + ارسال نظر
من دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:25 ق.ظ

سلام عید شمام مبارک

ممنون

یه زن دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:32 ق.ظ

سال نو مبارک
سال خوبی داشته باشین

ممنونم

فرانه 24 ساله جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:06 ق.ظ

سلام...سال نو مبارک....یه سوالی داشتم..من دانشجوی ارشد شیمی گرایش آلی هستم...معدلم تا اینجا 20/17 هست...به نظرتون میتونم تو تورنتو یا شهرهای دیگه امیدی به پیدا کردن کار داشته باشم؟؟؟

نمیدونم
شما اول بگو شیمی آلی چیه؟ بعد بگو چه کارایی میشه باهاش کرد؟ بعد بگو چه صنایعی اون کارا رو احتیاج دارند؟ بعد بگو عنوان شغلیش تو اون صنایع چیه؟ بعد ....
یا خیلی راحت برو رو سایتهای کاریابی ببین چقدر به اون تخصص نیاز هست!

Ramyn شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام دوست من.
سال نو تو هم مبارک و سالی خوب همراه با شادی و موفقیت رو برات آرزو میکنم و بابت زحماتی که برای اطلاع رسانی و راهنمایی ما میکشی ممنونم.

Amir شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام آقای مهاجر 2012.یه سوال داشتم که اگر جواب خیلی مختصری هم بهم بدین کفایت میکنه.

من میخوام بدونم که وضعیت بازار کار کانادا چطوریه.
شنیدم که حتی مشاغلی مثل گارسن رستوران و مشاغل سطح ژایین هم به سختی اونجا پیدا میشه !
آیا این واقعیت داره ؟
ازتون خیلی ممنون میشم اگه یه توضیح خیلی کوتاه (حتی در حد بله یا خیر) بهم بدین.

چیزى که شما شنیدید ناقصه
هرچه مشاغل تخصصی تر و نیاز به آموزش و دانش بیشتری داشته باشه، بازار کار بازتری داره. ولی در کل اشتغال زیاد سخت نیست.

ع چهارشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:48 ب.ظ

راستش نمیخاستم نظر بذارم،کاملااتفاقی اومدم تو وبتون،اما وقتی فایل صوتی تون رو گوش دادم نتونستم بی تفاوت باشم، باجرات میگم بیشترافرادی که میخان بیان اونطرف بیشتر بقول خودشون براآزادی میان بماند که این طرف هرغلطی بخان هم میکنن وگرنه اگه قصد درس بود که به روابط دختروپسر کاری نداشتن،شما تاحالا ایران اومدی؟چه مدت اینجا بودی؟دیدت چی بوده؟مطمئنم اینجارو اونطور که باید نشناختی،شاید اگرهم اینجازندگی میکردی90%اززندگیتون راضی بودید ولی شما پرورش یافته اونجایین پس طبیعیه که اززندگیتون راضی باشید بخصوص که به چیزایی که میخاستید رسیدید،فکرنکنید یه آدم متعصب یا الکی خوشم،نه ازاتفاق رشته ای که میخاستم تحصیل کنم وعشقمه رو ایران نداره،منم مثل خیلیا از اینجا خسته ام وحتی به اومدن به خارج فکرکردم وتحقیق کردم و استرالیا روانتخاب کردم که متاسفانه بخاطر وضعیت مالی نتونستم برم،راستش اونجا امکانات خوبه پیشرفت عالیه ولی اکثرافرادی که میان اونجا دنبال تحصیل نیستن وشاید با سوالاتی که ازشما میپرسن دیدگاهتون رو نسبت به اینجا بد میکنن،امیدوارم این حرفا روتون اثر نذاره،اصفهان حتما بیاین خوشحال میشم ،ببخشیدمزاحم شدم،بای

عباس جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام رامین جوووووووووووووووووووووووووووووووووووون.........
عید شمام مبارککککککککککککککک
هر جا هسی بهت خوووووش بگذره و سلامت باشی.
آقا یه راهنمایی ازت میخوام :
من 23سالمه خیر سرم دارم درس میخونم .... مثلا........
روم به دیوار 4-5تومن پول بیشتر ندارم.....فعلا....عشق کار آفرینی یا زدن شغل واس خودم خیلی هسم .به فکر افتادم تا شغلی که تو ایران نی یا میشه از کشوری دیگه باحالترشو اوردو تو ایران راه بندازم(از تولید جوراب واس مورچه بگیر تا ساخت آپولو
شما میتونی یه کمکی تو این زمینه به ما بدی؟؟؟!!!!!!!یه لیست از اون کشور ...(موارد بالا مهمه ها سرمایه کم دارم و......)
مرسی....... فعلا بای

یک هابیلی یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:07 ب.ظ http://ghasref.blogfa.com/

سلام سال نوی شما مبارک
بسیار هم عالیه که سعی داری بنویسی
برای امثال ما خیلی خوبه
من فوق لیسانس دارم دوست دارم برای ادامه تحصیل مهاجرت کنم و همچنین برای ادامه زندگی و شغل و کلا ایران برای من جایی برای موندن نیست
من دنبال اون ارزوهای پوشالی خیلی ها نیستم
برای من امنیت و ارامش مهمه
وبلاگمو لینک کنی خوشحال میشم
راستش ممکنه مجبور بشم با شرایط فوری بیام
چون ظاهرا مقدماتش فراهم نمیشه برام
باید دل به دریا بزنم بیام و بعد درست کنم همه چی رو
یک هابیلی از قصر فردوس

فرزین سه‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:47 ب.ظ

سلام رامین جان
قبل از هر چیز باید از نوشته های خوبت تشکر کنم و امیدوارم بازم به نوشتن ادامه بدی چون برای اونهائی که میخوان بیان کانادا خیلی خوبه

بعدم یه سوال دارم
من 37 سالمه و لیسانس کامپیوتر دارم و 10 سالم سابقه برنامه نویسی تحت وب دارم تا دو سه ماه دیگه با همسرم دارم میام مونترال ولی چون اونجا فرانسه زبان هست نمیخوام اونجا بمونم و میخوام برم یه ایالت اینگلیسی زبان حالا میخواستم از شرایط تورنتو برای کار بدونم ،
بازم از زحمات شما متشکرم

سلام
از اطلاعات کلی که من دارم کلا اینجا کار کامپیوتر به خصوص کارهای مربوط به شبکه و برنامه نویسی و طراحی رونق خوبی داره.

امیر شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 05:28 ب.ظ

عیدت مبارک

نوکرتم
ولی فکر نمیکنی یکم دیره؟!؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد