خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

اصلاحیه

سلام دوستان عزیز 

به علت یک سری مشکلات در مقاله ها و ایراداتی که به اونها وارد بود از امروز رویه وبلاگ یکم تغییر کرده : 

۱- از امروز یکم دیر به دیر وبلاگ رو اپ میکنم . 

۲- از امروز به سوالات کمی جواب داده میشه و بیشتر به سوالات جواب (نمیدانم) داده میشه . 

۳- از امروز بیشتر خاطرات روزانه ام رو مینویسم تا مطلب درمورد سیستم های داخلی کانادا . 

امیدوارم باز هم دوستان عزیز مانند قبل یاور و پشتیبان من در وبلاگ باشم چون مقالات این وبلاگ رو فقط به امید پشتیبانی و کمک شما مینویسم . 

با رفتنم به کانادا سعی میکنم بیشتر مطلب بنویسم . 

ارادتمند 

رامین

نظرات 10 + ارسال نظر
شهرام سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ق.ظ

رامین جان تو که اینقدر خشن نبودی چی شده؟

سلام شهرام جان
این از خشونت بنده نیست ... بنده به تازگی متوجه شدم یک سری از اطلاعاتم ناقصه و بنده هم بیشتر مقالاتم رو از روی دانسته هام مینوشتم و برای همین میتونستم خیلی سریع مطالبی در مورد کانادا بنویسم ... حالا تصمیم گرفتم برای اینکه موجب گمراهی خوانندگان عزیز نشم مطالب کمتر ولی با تحقیق بیشتری بنویسم تا وارد کانادا بشمم و از نزدیک همه چیز رو تجربه و گزارش کنم .
در ضمن قرار هم نیست بی کار باشم ... از این به بعد هر روز ( یا هر چند روز ) یکبار تجربیات و خاطراتم رو در راه رفتن و رسیدن و ساکن شدن در کانادا براتون مینویسم .
ارادتمند
رامین

لاله سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:28 ب.ظ http://barani.ca

سلام،
به عقیده من هم روش درستی رو انتخاب کردید. وبلاگتون روز به روز داره مفید تر و بهتر میشه. امیدوارم دوستان بتونن استفاده کنن.
امیدوارم به زودی از خاطرات و روزمرگیهاتون در کانادا بنویسید.

در مورد انتقال پول از طریق بانک ها هم بانک سامان کار انتقال پول به بانکهای کانادایی رو انجام میده. من خودم همیشه از طریق بانک سامان پولها رو به حسابم تو کانادا انتقال میدم. آخرین بار هم هفته گذشته بود :)

سلام لاله جان
ممنون و متشکرم
لطف کردی
ارادتمند
رامین

سمیرا ب سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:34 ب.ظ

همین که خاطراتت رو بنویسی خیلی خوبه و خودش کلی اطلاعات میده .
موفق باشی

سلام سمیرا خانم
ممنون از لطفتون
ارادتمند
رامین

شیوا سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ب.ظ http://sunnygirl66.blogfa.com

سلام
حرفی ندارم فقط اومدم بهت سر بزنم گلم!
هر جا هستی خوش باشی

سلام شیوا جان
ممنون که سر زدی
خیلی لطف کردی
باز هم بیا و نظر هم بده
ارادتمند
رامین

نیلوفر چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:44 ب.ظ http://neli-basi.blogfa.com

این پستت بوی غم می داد و جدایی.امیدوارم بعد از این کارا به خوبی روی غلتک بیفته.برات ارزوی موفقیت می کنم و منتظر خوندن پست های مفید و خوبت هستم.

سلام نیلوفر جان
اولا من دارم میرم برای تغییر و هیچ چیزی رو از دست نمیدم که ناراحتش باشم .
من زود به زود میام و همه رو میبینم .
اگر پیشنهاد خاصی برای نوشتن داری خوشحال میشم بهم ارائه بدی .
ارادتمند
رامین

پارسین چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 ب.ظ http://paarsin.blogespot.com

شاذ باشی

ممنونم

به سوی کانادا پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:07 ق.ظ http://www.ashoo1970.blogfa.com

رامین جان دوران درس و مدرسه دوران فراموش نشدنی هستند.قدر دوستای خوبت رو بدون.قول بده اونجا که رفتی درسات و با جدیت بیشتری بخونی.
از وصایای یک معلم
شاد باشی

سلام معلم عزیز
چشم
ممنون و متشکرم
ارادتمند
رامین

مسیب پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ق.ظ http://rahecanada.blogfa.com

سلام رامین عزیز
امیدوارم هرجا هستی موفق باشید و مطالبت در مورد کانادا کامل و جامع از کانادا برامون بنویسی.
برایما هم دعا کنید مصاحبه نزدیکه.
ممنون

سلام مسیب جان
ممنون از تشویقهات
بنده هم برای شما دعا میکنم که انشا ا.. در مصاحبه قبول بشید .
ارادتمند
رامین

Fereshte پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ق.ظ

salam.mishe begid barkhorde canadaiha ba irania chetore?mer30.

سلام فرشته خانم
بنده که هوز نرفتم ولی طبق اطلاعات بنده در کانادا چون مهاجر زیاده و کلا کشور ۷۲ ملت هست تفاوتهای قومی و ملی و دینی وجود نداره و هر کس با توجه به شخصیت و موقعیت اجتماعیش جای خودش رو داره !
ارادتمند
رامین

fereshte شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:16 ب.ظ

Ramin jan mer30 az javabeoon.

سلام فرشته خانم
خواهش میکنم ... اگر بتونم به سوالاتتون جواب بدم خیلی خوشحال میشم .
ارادتمند
رامین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد