خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

چت ممنوع !!!

سلام

اولا دیگه من عصبانی شدم

دیگه خدمات چتی ممنوع ... آنلاین با کسی حرف نمیزنم ... همه میتونند سوالاشون رو از طریق وبلاگ بگند و اگر من لازم دونستم با ایمیل جوابشون رو میدم و اگر واقعا لازم بود قرار چت میگذاریم ... دوستان به خدا نه من مرض دارم و نه یکهو مستکبر شدم و نه هیچ چیز دیگه ... فقط خسته شدم از بس همه توی چرخه ی ((( من میخوام بیام کانادا ... چیکار کنم ؟! ))) از من خواستند باهاشون چت کنم.

بابا به خدا پریروز بود یکی اومده بود روی آی دی یاهوی من ... اول گفت کمک میخوام ... بعد گفت پول ندارم ... بعد گفت نمیتونم مهاجرت بگیرم ... بعد گفت راه اومدن غیر قانونی چیه ... بعد گفت تو برام مرامی دعوتنامه بده بعد که اومدم اونجا خودم رو میندازم گردن تو و دولت کانادا !!!! بابا به خدا من از ایران اومدم نه از قبرس.

ارادتمند

رامین

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:39 ق.ظ

فکر کنم تو حالت کلا خرابه، عقده حقارت داری یا خود بزرگ بینی؟ یه جوری حرف می زنی انگار مغز کلی، کلا بیشتر پستهات 0 کامنت داره بعد احساس می کنی تایمز رو داری مدیریت میکنی که دنبال همکار هم میگردی اون هم با ولایت مطلقه، شما خوبی؟؟ کسی اگه بخواد بنویسه میره برای خودش به وبلاگ می زنه، نکنه این رو هم فکر کردی که فقط خودت بلدی این کار رو بکنی
کلا چند وقته رفتی کانادا؟ اگه اشتباه نکنم حدود 1 ساله، همچنین می نویسی و ما کانادایی ها می گی که انگار نافت رو اونجا بریدن، آقا خدا شفات بده، برات دعا می کنم غصه نخور بالاخره یه روزی خوب میشی

سلام دوست عزیز
با اینکه بهم خیلی برخورد ولی خوب شما هم آزادی هر چیزی میخوای بگی
جانم عزیزکم این ما کانادایی ها رو تو از کجا در آوردی ؟! من کل آرشیوم رو گشتم واسه یه تیکه که من گفه باشم (ما کانادایی ها) ولی انگار کلا یافت نمیشود !
فقط بهت بگم اگر چند بار دیگه کسی اینطور بنده رو بی منت کنه مطمئن باش در این وبلاگ رو تخته میکنم بره پی کارش
مطمئن باش اگر میدونستم و اطمینان داشتم که اینطور با بنده و مطالبم برخورد میشه و اینقدر الکی وقت میگذارم و اکثر خوانندهام به چنین نظراتی رو نسبت به من دارند حتما این کار الکی رو تعطیل میکردم

نیکی یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ب.ظ

رامین خان خیلی بامزه می‌نویسی....... میدونی جالبی نوشتارت چیه؟
جالبیش اینجاست که حرف دلت را راحت و بی‌تکلف به نوشته تبدیل میکنی و آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند
نمیدونم چی شد به وبلاگ شما رسیدم.... فکر کنم از سرچ اینترنتی اینجا سردرآوردم اما هر چی که بود از خوندنشون خوشحال شدم
دارم یکی یکی پست‌هاتونو میخونم و میرم پایین
وقتی به وبلاگ خودم سر میزدم خوشحال میشدم ببینم کسی بهم سرزده به همین خاطر می‌نویسم که بدونید زیبا نوشتید

سلام
ممنونم که نظر دادی
امیدوارم در زندگی شاد و پیروز و موفق باشید
ارادتمند
رامین

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:25 ب.ظ

آقا رامین
شاید این دوست عزیز که حرفهای تند زده نمیدونه که برای خیلی از کسانی که می خوان کاری رو انجام بدن یکی از منابع اطلاعاتی رایگان و راحت که افراد بدون منت و بدون چشمداشت اطلاعات و تجاربشون رو دراختیار هم می زارن همین وبلاگها و فروم هاست
من که اینطوری کار می کنم
اول به سایتهای رسمی می رم و باید ها و نباید ها و روش کاری که می خوام انجام بدم و مدارک مورد نیاز رو چک می کنم و مطلع میشم و بعد به وبلاگهایی که مطالب مرتبط دارن مراجعه می کنم
برای اینکه تجربه عملی هر کاری به آدم دید خوبی می ده و جزییات کار و راهنمایی های خوبی رو در اختیار میذاره که به نظر من بسیار مهمه
این یک فرهنگ جدید ارتباطات و تبادل اطلاعاته که شاید این دوست ناراحتمون ازش بی اطلاعه
در هر صورت آقا رامین شما به نوشتن ادامه بده و مطمئن باش خونده میشه و کلی هم همه برات آرزوی موفقیت می کنن

سلام
شما لطف فراوان و خاص دارید به این بنده حقیر
امیدوار خودم ونوشته هام لیاقت این همه لطف رو داشته باشیم
ارادتمند
رامین

عمــــار دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 04:53 ب.ظ

ناراحت نشو بابا

ایرانی هستیم دیگه !!!

من خودم الان تقریبا 10 ساله که خارج از کشور زندگی می کنم وقتی واسه کسی صحبت می کنم که چه بدبختی هایی کشیدم و بعضی موقع ها نون شب هم نداشتم باورش نمیشه فکر کرده توی خارج همینجوری پول پارو می کنن ، همینجوری الکی الکی بهت پاسپورت میدن و میشینی تو خونه ماهیانه حقوق می ریزن تو حساب بانکی ات ، می تونی مجانی توی بهترین دانشگاه درس بخونی ، از فرداش هم کروات بزنی و ژست خارج رفته ها رو بگیری !!!!

ما ایرانیا معمولاً وقتی چیز مجانی باشی سراغش نمی ریم اما اگر همون چیز پولی باشه زودی می دویم دنبالش ... فرض کن یه جا کلاس زبان مجانی گذاشتن !!!! همه میگن چون مجانیه پس بدرد نمی خوره ، اما اگر همون کلاس با همون محیط و همون استاد پولی باشه و بخصوص اگرم هزینه کلاس گزاف باشه میگن این دیگه بهترین کلاس زبان دنیاست !!! شعبه ای از انگلستان یا آمریکا هستش !!!!!

شنیدن کی بود مانند دیدن !!!

وحید یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام آقا امروز 28/3/1390 در ایران زمین هست بنده هم وحید هستم دکتر دامپزشک از شیراز آقا این پست رو که خوندم ترکیدم از خنده ولی فکرشو که میکنم میبینم همش از استیصال ما منشا میگیره.
من در این گوشه که از دنیا بیرون است
آسمانی به سرم نیست
از بهاران خبرم نیست
آنچه میبینم دیوار است!

واقعا باید بهت احسنت گفت که این وبلاگ رو در طول سال ها نگهداشتی و مسلما خیلی ها رو از این مطالب که از دل زندگی در یه کشور دیگه و صادقانه بیان میشه بهرهمند کردی .ببخشید خیلی کتابی شد ولی دوستت داریم :)

سمیه یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:40 ب.ظ

براتون آرزوی سلامتی و شادی میکنم.قلمتون دل نشینه

محمد سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:15 ب.ظ

ای بابا این که ناراحتی نداره میدونی چیه بعضیا حسودن بعضیا حسودترند ولی بعضیا انقدر حسادت میکنند که حتی سعی می کنند تو فضای مجازی هم روحیه طرف رو خراب کنن من شخصا از وبلاگت خوشم اومده

سارا شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ق.ظ

سروش یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:03 ق.ظ

من که عاشق شما و مطالبتون شدم،جالبه بگم مطالبتون اون قدر جالبن که با اینکه دارم از خستگی میمیرم و ساعت 6 بامداد به وقت تهرانه هنو نخوابیدم و دارم دونه دونه مطالبتونو میخونم از این کسی که نظر داده بود و تندگویی کرده بود ناراحتم و به نظرم همچین آدمایی لیاقت راهنمایی های شمارو ندارن...
آقا رامین بخاطر خدا التماس میکنم مارو ترک نکنید...
دوستون دارم
sorooshsarafraz@gmail.com

Mohammad جمعه 25 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:54 ب.ظ

خسته نباشید شرمنده یک مقدار عوضا اینترنتم بده.....اول خوندم و اومدم پایین......اگه اینترنت خوب پیدا کردم برای همه ی مطالبدون نظر می ذارم........

با تشکر
ارادتمند.
محمد.....O:-)

ناهید دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:24 ب.ظ http://htt

Salam...ali bod

فاطمه چهارشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 03:00 ب.ظ

سلام روزتون بخیر من فارغ التحصیل ارشد دانشگاه امیر کبیر هستم میخواستم ببینم چطور میتونم با دریافت فاند تحصیلی اپلای کنم اصلا امکانش هست؟ نهایت پولی هم که دارم ۱۰۰ میلیون تومان هست باتشکر ممنون میشم اگر کمکم کنید

با دانشگاه و دپارتمان مورد نظرتون تماس بگیرید
وقتی پذیرش و فاندتون جور شد از طریق سایت اداره ی مهاجرت کانادا اقدام کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد