خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

مهاجرت به کانادا برای تحصیل

سلام

احوالتون؟!

خوبید؟ خوشید؟ سلومتید؟!

بنده که کچل شدم از زور کار!

ممنون از دوستانی که بنده رو روی اینستاگرام دنبال میکنند. کامنت یادتون نره!!!


حالا میریم سر بحث اصلی که مهاجرت به کانادا برای تحصیل باشه.

بگذارید اول از همه یه چیزی رو روشن کنم، اینکه شما دانش آموز مقیم یا شهروند کانادا باشی با اینکه شما دانش آموز بین المللی با ویزای دانشجویی در کانادا باشی خیلی فرق داره.

برای امثال من که بدون هیچ محدودیتی مقیم یا شهروند کانادا هستیم و تصمیم میگیریم که درس بخونیم امکانات خیلی زیادی هست، و دولت سعی میکنه اینگونه افراد رو تشویق و ترغیب به تحصیل بکنه و امکانات فراوانى براش فراهم میکنند چون این فرد نهایتا عضوی از جامعست و به یک کاری مشغوله پس با تحصیلش هم سطح دانش اجتماع بالا میره و هم با مهارتهایی که یاد میگیره میتونه کارهای بهتر و بزرگتری رو انجام بده و به رشد کشور کمک کنه. توی انتاریو و تا اونجایی که من میدونم اکثر جاهای دیگه وقتی شما مقیم یا شهروندی و برای تحصیل اقدام میکنی دولت بهت وام تحصیلی میده که تقریبا هزینه ی همه تحصیلت رو میده و حتی یکم هم پول اضافی میاد. این وام با تموم شدن تحصیلت حالا در هر مقطعی و با هر درجه ای شروع به سود گرفتن میکنه و یک تا دو سال بعد فرد باید شروع به قسط دادن بکنه. در ضمن شما در طول تحصیل میتونی بخاطر دانش آموز بودن یک سری کارهایی توی دانشگاه یا با شرکتهای مرتبط با دانشگاه بگیری که یه پول تو جیبی برای خودت درست کنی، چون ساعت این نوع کارها کمه (مثلا بیست ساعت در هفته) و حقوقش هم با اینکه بیشتر از حداقل دستمزده ولی زیاد بالا نیست (مثلا سیزده تا هجده ساعت در ساعت).

حالا اگر شما به عنوان دانش آموز بین المللی international student بیای اینجا و ویزای دانشجویی بگیری، اون وام تحصیلی رو که نمیتونی بگیری، در ضمن اینکه هزینه ی دانشگاه (شهریه) دو برابر میشه برای شما. شما چون ویزای تحصیلی داری فقط میتونی توی دانشگاه کار کنی و برای کار بیرون باید درخواست استثنا Exception بدی که من از جزئیاتش بی خبرم.

به نظر من انتخاب ویزای تحصیلی برای کسی مناسبه که بتونه خرج تحصیلش رو از ایران تامین کنه، مطمئنا بخواد در کانادا باشه (انگار سوئیس و نروژ شرایط خیلی بهتری برای تحصیل دارند) و حالا در کنارش یه کار کوچولویی هم بکنه تا هزینه هاى کوچیکش رو مثل غذا یا پوشاک تامین کنه.

یا کار دیگه ای که افراد میتونند بکنن اینه که از طریق مهاجرت کاری یا سرمایه گذاری بیان و اینجا با استفاده از امکانات تحصیل کنند.

البته اینکه برای تحصیل بیای اینجا، کار کنی و باهاش خرج تحصیلت رو بدی هم ممکنه ولی خیلی خیلی سخته چون باید زیاد کار کنی و کم درس بخونی.

ارادتمند

رامین



پینوشت:

اینم کامنت یکى از دوستان هستش که در این مورد تجربه داشتند، دیدم بد نیست با شما به اشتراک بزارم:

آره برای international student خیلی هزینه ش بیشتره...مثلا توی رشته ای که من اقدام کردم شهریه م 3 برابر citizen هاس...بر اساس تجربه ای که توی این مدت به دست آوردم باید با برنامه ی مالی و انگیزه ی خیلی قوی ای از این طریق اقدام کرد به نظرم...
نظرات 28 + ارسال نظر
وحید پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:53 ق.ظ

تشکر

mehran پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:41 ق.ظ http://baaranmusic.mihanblog.com/

سلام تشکر از زحماتت اقا رامین راسیتی کلیپ صوتی بدی بهتره و فکر کنم برای خودتم راحت تر باشه

بله ولی تنها مشکل اینه برنامه صوتی یه محیط آروم و یه حواس جمع میخواد که تپق نزنم و این همیشه ممکن نیست!

maryam پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:47 ق.ظ

سلام دوباره

مرسی واسه اطلاعاتتون و این پست! اقا رامین من شنیدم کار دانشجویی که میکنی میتونی هزینه تحصیلتو در بیاری اینو از وکیل مهاجرت امریکا شنیدم! پس بنظرتون من با همون پولی که گفتم بیام و کارم کنم هزینه هامو میتونم در بیارم؟؟؟؟ راستی راجع به اینکه چه جوری کار پیدا کنی چیزی نگفتین؟؟؟؟؟ مثلا الان یکی بیاد جاییم که بلد نیست چه جوری کار پیدا کنه؟؟؟؟
ممنون از توجه و جوابتون
منتظر جوابتون هستم!

در مورد کار پیدا کردن که باید یه پست جدا بنویسم
در مورد کار کردن برای فراهم کردن خرج تحصیل هم که گفتم، ممکنه ولی خیلی سخته

شهرزاد پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:10 ب.ظ

ممنون پست خیلی خوبی بود
پس بنابراین بهترین کار همون مهاجرت دایم هست که اونم واسه خودش هفت خانیه فعلا

بله

رضا پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:03 ب.ظ

رامین جان سلام
ما در ایستاگرام هم شما رو دنبال میکنیم. یه سوالی ازتون دارم.ما به زودی به کانادا مهاجرت میکنیم سوالی داشتم ازتون:
من مستر دارم و برنامه ام برای زودتر پیدا کردن کار اینه که همزمان از یه کار عمومی شروع کنم و در کنارش سرتیفیکت هم بگیرم.(در رشته کاری خودم) آیا این به نظرت روش خوبیه؟ میشه راهنمایی کنی در خصوص این موضوع؟
ارادتمند

بله
بهترین روش همینه

یه زن جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:39 ق.ظ

آره برای international student خیلی هزینه ش بیشتره...مثلا توی رشته ای که من اقدام کردم شهریه م 3 برابر citizen هاس...بر اساس تجربه ای که توی این مدت به دست آوردم باید با برنامه ی مالی و انگیزه ی خیلی قوی ای از این طریق اقدام کرد به نظرم...

maryam یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام و درود

سلام اقا رامین!! این سایت نیازمندی واقعا جالبه....مرسی که گذاشتین.راستی کلیپ صوتی خیلی بهتره لطفا بازم بذارید.

من فروتن سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:57 ق.ظ

سلام
مرسی.دپسرده شدیم رفت
اینجور که معلومه باید رفتن بشه آرزو و به گور ببریم
هیچ امیدی نیست؟
چرا اینقدر همه چی سخته
چرا من جوون همیشه سر انجام دادن کارام مانعی بوجود میاد
چراا امیدی نیست؟
چرا وقتیم میخوام بمونم همه چیز سختتر میشه
دیگه بفکر پناهندگی افتادم که از ایران قانونی برم ترکیه و ازونجا برم .
شرایط پناهندگی چیه:

سلام
مانع هست ولی راه عبوز ازش هم هست
در مورد پناهندگی هم ببخشید
اطلاعی ندارم
از اینترنت تحقیق کنید

مهدی پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:45 ق.ظ

سلام
نظرت راجبه این پست این وبلاگ چیه ؟؟ واقعا اینجوریه ؟؟!!
راسیتش خورد تو ذوقم (راجب اپارتمان ها و..)
اینم لینکش :
http://sahelecanada.blogfa.com/post-56.aspx
یه چیز دیگه :
رشتم نرم افرار کم کم داره درسم تموم میشه ، اینکه دانشگاه من جای همچین تاپی نیست ، ولی به رشتم علاقه دارم و استعدادمم خوبه
1) این قضیه دانشگاه مشکلی ایجاد میکنه؟
2) با توجه به علاقم میشه تو این زمینه تو کانادا کم کم پیشرفت کرد و به سطح های عالی کاری تو کانادا رسید ؟
3)یا اینکه اصلا راجب بازار کار رشته من اطلاعاتی دارین ؟؟

از اینکه وقت میزاری متشکرم

سلام
دو مورد اولی چشم، وقت کنم میخونم نظر میدم
در مورد دوم و سه تا سوالتون ببخشید
اطلاعی ندارم
از اینترنت تحقیق کنید

یه زن پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:10 ق.ظ

سلام
یه خواهشی دارم
میشه در مورد بانک های کانادایی یه توضیح بدید و همچنین انواع حساب های بانکی و credit card ها؟ (ظاهرا اونجا فقط 4 یا 5 بانک داره و حساب ها انواع مختلفی دارن که هرکدام مزایا و معایب خودشون رو دارن)
ممنون میشم اگه یه توضیحی در این باره بدین و اینکه شما به کسی که با ویزای تحصیلی داره میاد اونجا و قصد داره بعد از مدتی اونجا برای خرید ملک اقدام کنه کدوم حساب بانکی و credit card رو پیشنهاد میدید؟با تشکر

در مورد اول چشم
در مورد دوم ببخشید
اطلاعی ندارم
از اینترنت تحقیق کنید

تهران مارکت دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.market21.ir

salam,,,be komaketun niaaz daram,,mamnun misham email bedid

رامتین سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:49 ق.ظ

بدبخت گدا

ممنونم رامتین عزیز
بالاخره از هر کسی به اندازه فهم و شعورش انتظار میره

پدرام پنج‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:23 ب.ظ

وبلاگتون رو خوندم اما تا حالا کامنت نذاشته بودم.

در مورد طرز فکر و نگاه به اقشار مختلف در زمینه شغل یک مشکل بزرگ همینه که در ایران با حقوق یک کارگر نمیشه یک زندگی معمولی داشت. و همیشه هم آدم از خرجش عقب میفته. این باعث میشه کارگر برای سیر کردن شکمش هم با مشکل مواجه باشه. پس نمیتونه به جنبه های دیگه زندگی برسه و از اقلیت برخوردار از سطوح بالاتر درآمد نه فقط از نظر اقتصادی که از نظر فرهنگی و اجتماعی هم جا میمونه. من نمیخوام بگم کارگرها بی فرهنگ چون کار گر هستن. میخوام بگم با این وضع، ارزش های اونها بعلت نداشتن فرصت، گسترش پیدا نمیکنه. کارگری که شب فقط میتونه خسته بره بگیره بخوابه، کارگری که برای خرید یه جفت کفش هم فکرش مشغوله، کارگری که نگران چند ماه حقوق عقب افتاده است، کارگری که نمیتونه هزینه درمان یک دندون رو فراهم کنه یه تفریح داشته باشه یا لباس خوب بپوشه و ... نمیتونه با خونواده رابطه خوبی داشته باشه. اون خونواده نمیتونه در ایجاد یک جامعه خوب شرکت کنه. نمیتونه یه کتاب بخونه. نمیتونه برای افزایش مهارتش برنامه بریزه.
خیلی از کارگرا فقط فکر این هستن چطور خرج امروز رو دربیارن. اگر یک روز کار نکنن احتمالا گرسنه خواهند بود. پس محدود میشن و هر روز در زمینه هایی که نباید الزاما یا کاملا وابسته به وضعیت مالی باشه(حداقل در حد متوسط) از دیگران فاصله میگیرن.

این طور که شما میگید شرایط کانادا در این زمینه باید متفاوت باشه

در مورد وبلاگتون هم باید تشکر کنم. بیشترین علاقه من به مواردی هست که در مورد کانادا(در هر زمینه ای به خصوص زندگی روزمره مثل کار، تحصیل، تفریح،دخل و خرج) توضیح میدید. راستش بیشتر از تجزیه و تحلیل شرایط و بیان نظرات شخصی از بیان اونچه که میبینید و میشنوید لذت میبرم(مثل یک مستند).
پست های متنی رو هم به مطالب صوتی ترجیح میدم چون میتونم سریع برگردم و یه نگاهی بندازم.(راستش صدای خوبی هم برای گویندگی نداری-قصد جسارت ندارم ولی خوب)

امیدوارم ادامه بدی و ممنون!

سلام
ممنون از نظرت
و ممنون که صادقانه نظرت رو در مورد صدام گفتی!

نازگل یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:50 ق.ظ

ممنون از راهنماییهای خوب شما, اقا رامین.

سارا یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:25 ب.ظ

مرسی از راهنمایی هاتون

ایرانی بدذات جمعه 9 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:52 ب.ظ

خود تان را ناراحت نکنید! متأسفانه اکثر ما ایرانی ها موجودات بخیل و حسود و عقده ای هستیم (این سه صفت مشترک اکثر ایرانی ها را در واژهء «بدذاتی» می توان جا داد!) که باید به آن خرافه پرستی و افراطی گری را هم به عنوان چاشنی اضافه کرد! از آن جایی که معتقدم هیچ انسانی بدذات متولد نمی شود، خیلی در مورد ریشهء رفتار های افراطی و عجیب و غریب ایرانیان دقت کرده ام. ایرانیان همواره با موجود مهم «زن» برخورد بدی داشته اند که این مسأله غریزهء جنسی شان و نحوهء ارضای آن و رابطهء آزاد زن و مرد را تحت تأثیر قرار داده و انحراف های بسیاری را در عملکرد روانی و اجتماعی آنها موجب شده. غریزهء جنسی قدرتی به اندازهء هزاران بمب اتم را دارد و نحوهء برخورد با آن تعیین کنندهء خیلی چیز ها است. خط مشی ایرانیان در برخورد با این غریزهء مهم، خط مشی سرکوب و انکار است! غریزهء جنسی خود خود خود زندگی است؛ یک انرژی غیر قابل انکار است که از لحظهء تولد تا مرگ با ما است. شما وقتی این غریزه را سرکوب می کنید به شکل یک انرژی سرکوب شده که قدرتش بیشتر هم شده، در جا های دیگر بیرون می زند. سرکوب غریزهء جنسی اعلان جنگ با طبیعت است؛ جنگی که طبیعت برندهء مطلق آن است و سرکوبگر غریزهء جنسی را به فلاکت و بدبختی دچار می کند. شما جامعهء کنونی ایران را ببینید! فلاکت و حیوانیت و رفتار سادو-مازوخیستی آن را فرا گرفته! اصلی ترین و ریشه ای ترین علت آن همین سرکوب غریزهء جنسی و نبود رابطهء ازاد بین جنس مؤنث و مذکر است... سخنم به درازا کشید! اینها را گفتم تا بگویم که رفتار ایرانی ها را جدی نگیرید و اصلا به آن فکر نکنید! ایرانی ها موجوداتی در خود مانده اند که اصرار دارند همچنان در خودمانده باقی بمانند! دنیای حقیری از تعصب و خرافه و افراط دارند و به طور خودخواسته در آن زندانی اند و حسابی هم از آن لذت می برند! آنها هیچ مشکلی با خود شان و وضعیت موجود ندارند! مشکل، من و شماییم که باید دست به مهاجرت بزنیم و سعی کنیم با ایرانی ها کمتر و کمتر در ارتباط باشیم تا اعصاب مان کمتر خرد شود! من جای شما بودم خدا را شکر می کردم که در کانادا هستم و در ایران نیستم که هی از دیدن این همه جهل و تعصب و افراط و رفتار دور از شأن انسانیت، عذاب بکشم. ایران امروز کشوری شده که در آن رفتار وحشیانه و حیوانی و سادیسمی و بی هنری شده عین هنر! ایرانیان داخل ایران شده اند مثل زامبی هایی که هیچ نشانی از روح در چهره شان نمی بینید! خوش به حال هر کسی که از این جهنم در رفت!

fateme چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام من در ایران پزشکی رو میخونم .شرایط ادامه تحصیل در کانادا امریکا و آلمان رو میدونم . و میخوام توی یک دانشگاه با نظام آموزشی خوب تخصص بگیرم. با توجه به اینکه یک دختر تنها هستم امنیت برام خیلی مهمه. از طرفی کمی اصول مذهبی مثل گوشت و غذای حلال رو دوست دارم رعایت کنم. به نظر شما کدوم کشور مناسب تر هست ؟؟؟/ لطفا راهنماییم کنید. ممنونم

کانادا
اینجا هم پزشکیش خوبه
هم امنه
هم گوشت حلال داره

مهرداد دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام من میخام از طریق روش تخصصی فدرال اقدام کنم ارشد مهندسی راه وترابری دارم وتا اونجایی که از آشنایان جویا شدم بعد از رسیدن به کانادا اون کاری که در رابطه با تخصص وحرفه طرف هست پیدا کردنش عملا خیلی سخته وشاید برای سالهای اول حتی غیر ممکن باشه سوال من اینه اگه دولت کانادا نیازی به تخصص افراد نداره خب چرا هر ساله درخواست میده ولیست مشاغل موردنیاز رو اعلام میکنه ودر کل هدفش از این کار چیه ؟

با کمال احترام شما با سابقه کار و تجربه ی ایران اینجا عملا هیچ اطلاعاتی ندارید چون در یه سیستم قدیمی و شکست خورده کار کردید در غیر این صورت خیلی راحت میتونید سابقه کار، تحصیلات و تجربیاتتون رو تبدیل کنید و سر کار تخصصیتون برید. شما نیاز به صرف وقت برای همگام سازی و بروز رسانی اطلاعاتتون بکنید و بعد وارد بازار کار رشته خودتون بشید

پارسا جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام رامین جان
من 18 سالمه از ایران و خالم در کانادا زندگی میکنه و خبری بهش رسیده که اگه من تو ایران کنکور با رطبه ی خوب بیارم میتونم با هزینه از طرف دولت کانادا برم اونور
و منم هرچی سرچ کردم تو اینترنت فقط هزینه های دانشگاهارو پیدا کردم

فاطمه شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام. جالب بود. اتفاقا این موضوع نژاد پرستی ایرانی ها با مهاجران افغانی چند وقته اعصتب منو بهم ریخته.
ممنون از در اختیار گزاشتن اطلاعاتتون

SARE دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:03 ب.ظ http://sare77.blogfa.com/

سلام
میشه در مورد بورسیه ام بگید؟
فرق بورسیه با ویزا!اصلا توی متنتون ذکر کردید؟!
راهنماییم کنید لطفا!
تشکر

رضا دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام ممنون از مطالبی که آدم رو هر چه بیشتر عاشق کانادا میکنه
من عاشق زندگی در کانادا هستم، خیلی خوشحال میشم کمکم کنید. می خواستم بدونم کلا رشته های مدیریتی در کانادا چه بازار کاری داره؟ و آیا می شود به راحتی در کانادا یک زندگی متوسط داشت؟

بله

کیانوش پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام عرض میکنم آقا رامین گل.مرسی از مطالب قشنگی که میذارین.من تقریبا چند ماهه به این فکر افتادم که برای ادامه تحصیل بعد از دوره لیسانس بیام کانادا.در مورد چند تا از دانشگاه های کانادا هم یکم اطلاعات کسب کردم.ولی خب چندان زیاد نیستش.میخواستم بپرسم برای کسی مثل من که تو یه دانشگاه کاملا معمولی تو ایران تحصیل میکنم با یه معدل معمولی دانشگاه های کانادا اصن رام میدن?

با دانشگاه و اساتید تماس بگیرید

احمد دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:02 ق.ظ

سلام آقا رامین میشه آی دی تلگرام یا آدرسی از خودت بدی تا بتونم باهات صحبت کنم!!؟؟ مرسی

بتی شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 01:32 ق.ظ http://didar_gol@yahoo.com

سلام من 36 سالمه و دارم برنامه نویسی یاد میگیرم و کارشناسی itدارم ایا میتونم برا مهاجرت به کاناد اقدام کنم یا نه همه میگن چون 36 سالته توش موفقیتی نیست میخوام شمام راهنماییم کنید

میتونی موفق بشی

وحید یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام اقا رامین کسانی که کارشان فنی است کار پیدا کردن واسشون راحت است

بصورت کلی بله

شاهرخ دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:45 ب.ظ

این قدر شیرین نوشتی دنبال یه راهی بودم ببینم چطور ارزون میشه از ایران اومد بیرون برای موندن دائم تو کانادا......دانشجویی پناهندگی و .... که از ساعت 9 صبح تا الآن ساعت 8 شب دارم تحقیق میکنم ، یک دفعه این مطالبت من رو میخ کوب کرد و تا اینجا یه ساعته درام مطالعه میکنم.
خیلی شیرین نوشتی.غنی و ساده.
متشکرم.
من در کسب و کار تجارت الکترونیک ایران 5 ساله فعالیت دارم و درآمد مناسب و خوبی داشتم.
الآن میتونم در کانادا هم چنین سایتی راه بندازم و با پستهای cash on delivery با پست هایی مثل mlm که ارزون هستند کار کنم.
من هدفم فروش سریال هست.
اورجینال البته چون اونجا ظاهرا قانون کپی رایت دقیقا رعایت میشه.
این قدرت رو هم دارم که هر محصولی رو که شما دوست داری......به هر زبانی...انگلیسی فرانسوی فارسی اسپانیایی هر چی...در عرض یک ساعت بیارم صفحه اول گوگل بعضا جز سه لینک اول گوگل.
قدرتی که فکر نمیکنم هیچ کسی در دنیا داشته باشه.
اگر خواستید در این بیزینس با هم شروع کنیم .
نیاز به حساب بانکی هست که میدونی....
ایران تحریم و ....
اگر خواستید شما همکاری کنیم ایمیلم هست :
shahrokhshamloo1989@gmail.com
منم در تلاشم با ارزونتر حالت ممکن بیام مونترال.اومدنش مشکلی نیست.موندنش مشکله.کلید این مشکلم کاره.
کارم دانشجویی نمیدن بیش از 20 ساعت اگر دانشجویی بیام.
اما چنین سایتی باشه مرز ها و محدودیت ها رو میشکنه.
کافیه 200 تا سریال در لینک اول گوگل باشه....شما بدونی از کجا میشه اورجینال رو ارزون تهیه کرد ، قیمتها رو بدی ، سفارش شد تهیه کنی ، با پست mlm هم ارسال کنی بره.
من هم کل فعالیتهای سایت رو انجام میدم و در طی یک ماه سفارش ها از کوچیک شروع میشه و به مرور سر به فلک میزنه.
سود هم نصف نصف.
سیستم هم که دست شماست.حساب مالی وو ...
خوشحال میشم با هم کار کنیم.

مری دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1395 ساعت 06:30 ب.ظ

با سپاس از شما و این نوشته های مفیدتون. برای منکه بعنوان یه خانمرباید مسولیت مهاجرتم خودم قبول کنم خیلی کارامده. موفق بشاین و سلامت بهمراه افکار خوب و روشنتون

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد