خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

امشب قرصم رو خریدم

سلام

امشب اولین خواب راحتم رو دارم

بالاخره تونستم قرص نورتریپتلین که واسه خوب خوابیدن ایران برام تجویز کرده بودند رو اینجا بخرم

کلی دویدم تا دکتر پیدا کردم و بعد دکتر برام نوشت که قرص بگیرم

امشب اولین خواب راحتمه

گفتم هر طور شده یه پست امشب بنویسم

ارادتمند

رامین

مصاحبه کار

سلام

امروز صبح رفتم مصاحبه برای یک کار

این کار ماله یک موسسه مالی بود

کار این موسسه این بود که وام با بهره کم میده و میتونی سرمایه گذاری کنی با بهره بیشتر از بانکها

توجیحشون هم اینه که برای موفقیت در کارشون مبلغ کمتری سود از سود سرمایه شما بر میدارند

از اون طرف هم بهره کمتری روی وام شما میکشند

معلوم نیست باهاش کار کنم یا نه ولی فعلا روش تحقیق میکنم

یکی دیگم صبح زنگ زد و یه قرار ملاقات برای چهارشنبه عصر با من گذاشت

اون رو هم باید ببینم

من فقط رزومم رو گذاشتم توی یک سایت ولی هر روز برام پیشنهاد کار میاد

یا خیلی خوش شانسم یا اینا من رو نیاز دارند یا شرایطم خوبه و یا کارهایی که میگند الکیه

فردا هم دوباره مدرسست

مدرسه خیلی خوش میگذره

یعنی اگر آدم توان بدنیش اجازه میداد میشد ویکند ها رو هم رفت مدرسه

دیشب با دوستان بیرون بودیم

اونم خوش گذشت

امروز صبح با یک دوست خیلی عزیز از ایران داشتم چت میکردم بعد برای اینکه برم برای مصاحبه مجبور شدم ازش خداحافظی کنم

خیلی ناراحت شدم

بعد از خیلی وقت داشتیم چت میکردیم

فعلا برم

ارادتمند

رامین

پارتی کانادایی

سلام 

دیب تولد یکی از دوستام بود 

خیلی خوش گذشت 

کلی گفتیم و خندیدیم و رقصیدیم 

با دوستای خیلی زیادی آشنا شدم 

با اینکه ما خیلی هم کارهای زشت نمیکردیم و بازم مامان بابای دوستمون برای اینکه ماها راحت باشیم رفته بودند خونه دوستشون 

البته ما هم حواسمون به همه چیز بود ... صدای آنگ رو کم میکردیم 

شام الویه بود با کالبااس 

البته تنقلات به اندازه کافی موجود بود 

اولین مهمونی کانادایی مجردی بود که میرفتم 

در ضمن برای اطمینان دوستان هوسباز بگم: با توجه به این مهمونی که من رفتم که به نظرم تمامی خصوصیات یک مخمونی جوانانه کانادایی رو داشت اینجا مهمونی های جوانان نه الزاما دارای مباحث بی عفتی میشه و نه شامل الکل زیاد یا مواد مخدر 

میام

سلام 

میدونم خیلی تنبل شدم 

قول میدم به زودی بازم بنویسم 

فعلا بای تا های (نشانه غرب زدگی)  

در ضمن شمیرا خانم به بنده خبر دادند از منابع آگاه شنیدند که قانون آوردن بارها بعد از ورود بدون پرداخت مالیات هنوز سر جاش هست

ارادتمند 

رامین

تازگی ها چه خبرا ؟!

سلام 

این تنبلی آخرش من رو میکشه !

نوشتن برام سخته اونم بخصوص به پارسی !

همه چیز خوبه ! مدرسه مثل اب خوردنه ! واقعا تاسف میخورم وقتی میبینم اینا در این سطح درس میدند ! تاسف برای خودمون توی ایران !

اینجا درسها ساده و روان و کاربردی ! واقعا ایران درس خوندن کابوس بود . واقعا آدم وقتی میبینه معلم ریاضی فقط ۱۵ دقیقه درس میده و بعد میگه بشینید تکلیف حل کنید واقعا اشکش در میاد ! توی ایران معلم ریاضی کل زنگ رو درس میده و بعدم میگه برید همه این فرمولها رو حفظ کنید و چندین صفحه هم تکلیف بنویسید . بخدا یادم نمیره معلم ریاضیمون چقدر ما رو اذیت کرد . الان که فکر میکنم میبینم دلیل موفقیت اینا از زیاد کار کردنشون نیست ... از درست کار کردنه !

 توی ایران چنان بلایی سر دانش آموز میارند که زندگیش بشه درس ولی اینجا درس خوندن واقعا قسمت ساده زندگیه ! ایران آدو از درس زده میشه بخصوص توی دبیرستان !

تابستون نرفتم دنبال کار چون گفتم درس خوندن کل وقت بعد از مدرسم رو میگیره ولی حالا میبینم اینقدر وقت اضافه دارم که اصلا دوست دارم برم کار کنم . 

اینجا کار بد نیست که هیچ لازم هم هست . خدا رو شکر دستمون به دهنمون میرسه ولی فکرش رو که میکنم با کار ۱۲ ساعت در هقته یه چیزی حدود ۵۰۰-۶۰۰ دلار در ماه میتونم داشته باشم و راحت تر خرج کنم و هی دستم جلو پدر و مادرم دراز نباشه میگم چرا کار نکنم ؟! 

فعلا دنبالم یک کرس کردیت دار زبان دیگه هم بگیرم که زبانم با سرعت دو برابر چه از لحاظ تحصیلی و چه از لحاظ زندگی جلو بره !

فعلا بیشتر کلاسهام کامپیوتره و منم که هم تجربم و هم علمم توی کامپیوتر زیاده خیلی از این کلاسها استفاده میکنم ! 

امروز رفتم دو سه جا برای کار اقدام کردم تا ببینم چی میشه 

فعلا در پناه پروردگار 

ارادتمند 

رامین