خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

ادامه

سلام

ممنون از همه نظراتتون

نمیتونم خیلی زود جواب همه رو بدم ولی به مرور سعی میکنم یکی یکی جواب بدم و بعد منتشر کنم

پروژه برنامه صوتی اونطور که میخواستم بازخورد خوب نداشت برای همین فعلا تعطیل شد

خیلی از دوستان گاه دارند که چرا زود به زود آپ نمیکنم ... باید بگم که داثعا من هم سرم شلوغ شده و معمولا از صبح تا شی بیرونم و مثل قدیم وقت آزاد زیادی برای نوشتم و کار کردن توی وبلاگ ندارم ... دنبال یکی هم بودم که کمکم کنه که متاسفانه کسی رو پیدا نکردم

دوستانی در مورد زمان بین مراحل مختلف مهاجرت سوال کردند ... باید بگم برای ما چهار ساله وقت مصاحبه اومد بعم هم توی یکسال و نیم یا دوسال و نیم وقت مدیکال اومد و آخرش هم سه ماه بعد از مدیکال گفند بیاید برای ویزا ... ولی این هیچ چیزی رو برای شما ثابت نمیکنه و این زمانهای برای هر پرونده کاملا متفاوته

راسی باید از دوستانی که دوباره با کلمات گهربارشون بنده رو به باد فحش و فضاحت گرفند هم تشکر کنم ... این دوستان واقعا به من لطف دارند و نمیدونم چرا هر دفعه که من یه مطلبی میگذارم این دوستان حتما باید پایینش برای من چرت و پرت بنویسند.

فعلا دارم تمام سعی و تلاشم رو میکنم برای رفتن به دانشگاه ولی در مورد بعد از دانشگاه زیاد مطمئن نیستم ... شاید برگردم ایران برای خدمت به وطن شاید هم بصورت پروازی شش ماه شش ماه بین ایران و اینجا جا به جا بشم.

اینجا چند وقتی بود هوا بهاری شده بود و من رو به یاد اول بهار در نصف جهان مینداخت ولی دوباره دبروز و امروز یه برف و بارون ملایمی اومد و هوا یکمی سرد شد. دلم برای اصفهان و عزیزانم در اونجا یک دره شده ... هیچ کجا هوای زنده رود رو نداره و هیچ کس مهربونی و عاطفه اون آشنایان رو برای من جبران نمیکنه.

فعلا میرم و قول میدم بیشتر بنویسم

ارادتمند

رامین

نظرات 3 + ارسال نظر
مرتضی از زنجان سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ

راستی فایل صوتی رو هم گوش دادم. برای تجربه اول خیلی خوب بود. حتما ادامه بده.

ستاره پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ http://plantbiology871.blogfa.com

سلام رامین جان. خوشحالم که می نویسی. قدر خانوادتم بدون که به اینجا رسوندنت. کاش ایران هم از این سنتی بازیش دست برمیداشت و ایرانیا راحت تر میتونستن بدون اینکه حرفی بشت سرشون باشه به هرجا میخوان مهاجرت کنن. من خودم نتونستم خانوادمو راضی کنم با اینکه بورسیه دانشکاهم بودم!! همه آرزوهام از بین رفتن به خاطر هیج و بوج. واقعا خوش به حالتسلام رامین جان. خوشحالم که می نویسی. قدر خانوادتم بدون که به اینجا رسوندنت. کاش ایران هم از این سنتی بازیش دست برمیداشت و ایرانیا راحت تر میتونستن بدون اینکه حرفی بشت سرشون باشه به هرجا میخوان مهاجرت کنن. من خودم نتونستم خانوادمو راضی کنم با اینکه بورسیه دانشکاهم بودم!! همه آرزوهام از بین رفتن به خاطر هیج و بوج. واقعا خوش به حالتسلام رامین جان. خوشحالم که می نویسی. قدر خانوادتم بدون که به اینجا رسوندنت. کاش ایران هم از این سنتی بازیش دست برمیداشت و ایرانیا راحت تر میتونستن بدون اینکه حرفی بشت سرشون باشه به هرجا میخوان مهاجرت کنن. من خودم نتونستم خانوادمو راضی کنم با اینکه بورسیه دانشکاهم بودم!! همه آرزوهام از بین رفتن به خاطر هیج و بوج. واقعا خوش به حالتسلام رامین جان. خوشحالم که می نویسی. قدر خانوادتم بدون که به اینجا رسوندنت. کاش ایران هم از این سنتی بازیش دست برمیداشت و ایرانیا راحت تر میتونستن بدون اینکه حرفی بشت سرشون باشه به هرجا میخوان مهاجرت کنن. من خودم نتونستم خانوادمو راضی کنم با اینکه بورسیه دانشکاهم بودم!! همه آرزوهام از بین رفتن به خاطر هیج و بوج. واقعا خوش به حالت

Mohammad.eshghali poor جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 05:34 ب.ظ http://eshghalipor70@gmail.com

رامین جان به اینایی که فحش میدن هیچ توجهی نکن این اقایون چون خودشون موفق نتونستن بشن بقیه رو هم اذیت میکنن ولی من برعکس این اقایون نسبتا محترم هر روز علاقم به اومدن به کانادا بیشت میشه وفقط منتظر مدرک تافلم هستم تا بیام کاناداارادتمند محمد عشقعلی پور

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد