خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

کپی رایت نرم افزار و محصولات سمعی بصری

سلام

دوستان از طریق تلگرام و اینستاگرام با ما در تماس باشید.

اینستاگرام: @ramincanada

تلگرام: https://t.me/rcanada

https://t.me/RaminCanada1


حالا بریم سر اصل ماجرا.

بصورت کلی، قوانین کپی رایت بصورت جدی در موارد خصوصی اجرا نمیشه.

شما اینجا میتونید فیلمها و آهنگها رو از روی تورنت دانلود کنید و نرم افزارها رو هم از روی سایتهای ایرانی دانلود و نصب کنید.

نکته مهم اینه که شما نباید برای کارهای تجاری از نرم افزار قفل شکسته استفاده کنید. مثلا نمیتونیدبا نرم افزار قفل شکسته ی اوتوکد طراحی کنید، بفروشید و درآمد داشته باشید.

من تا حالا نشنیدم که کسی رو بصورت شخصی بخاطر کپی رایت بگیرند.


حالا قسمت رهنمودهای برادرانه:

این مساله امروز برای شما خیلی مهمه، بعدا این جریان براتون حل میشه. مثلا من، دو سه سال یکبار یه لپ تاپ میگیرم که ویندوز اوریجینال روش هست. ماکروسافت آفیس رو هم از طریق دانشگاه یا سر کار بصورت اصل تهیه میشه (اونا تعداد بسیار زیادی لایسنس رو یکجا میخرند، برای همین براشون ارزونه). یک سری نرم افزارهای حرفه ای رو هم از طریق خود دانشکده تهیه میشه، در ضمن اینکه کامپیوترهای دانشگاه (بخوانید کامپیوترهای خفن دانشگاه که هر کدوم دو سه هزار دلاره و هر دو سه سال یکبار هم عوض و به آخرین مدل ارتقا پیدا میکنه) خیلی از نرم افزارهای رایج مثل اتوکد و فتوشاپ و غیره رو بصورت اوریجینال داره.

برای موزیک هم روی قرارداد موبایل من بصورت رایگان دوسال اشتراک Spotify اومده که اگر نداشتم هم میشد با ماهی کمتر از ده دلار گرفت و اونجا همه آهنگ ها موجوده. از طرفی هم حدود دوازده دلار ماهانه برای اشتراک Netflix میدم که اونم کلی فیلم داره، و میشه سه نفر بصورت HD همزمان تماشا کنند. بیشتر سریالها رو هم میشه آنلاین از روی سایتهای شبکه های تلوزیونی دید. در ضمن هیچکدوم از اینا به کنار، شما مثلا ماهی یکی دوتا آلبوم آهنگ با سه تا فیلم میخوای ببینی که هر آلبوم آهنگ یا فیلم مثلا ده دلاره. وقتی شما اینجا کار میکنی و درآمد داری اون هزینه به راحتی قابل قبوله. در ضمن وقتی شما مثلا به عنوان یک طراح معماری خصوصی ماهی چهار پنج هزار دلار درآمدته مشکلی نداری که درآمد یک ماهت رو بدی و وسیله کار (نرم افزار) رو خریداری کنی تا ازش بصورت قانونی پول در بیاری.