خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

برگشتم - دانشگاه

سلام

احوال دوستان عزیز

اول از همه باید اعلام کنم از این به بعد بنده دیگه بسیار کمتر به ایمیل ها و مسیج ها و کامنت ها و ... دوستان جواب میدم چون واقعا نمیتونم

خیلی خوشحالم چون بالاخره بعد از چندین سال دارم میرم دانشگاه !

تابستون خوبی داشتم و همه چیز خوب گذشت ... 

باید بگم خیلی متاسفم که کم مینویسم ولی خوب یکم هم شما با من راه بیاید

در ضمن اینکه اینجا من روزانه و گاه تا گاه مینویسم پس اگر مطلبی تکرار میشه یا با مطلب دیگه ای در تضاده این برداش روزانه من از زندگیه و نمیتونم برگردم و همه چیز رو اصلاح کنم

بد ندیدم در این زمان یجورایی توضیحاتی در مورد دانشگاه در کانادا بدم

اینجا تحصیلات بعد از دبیرستان در کالج و دانشگاه میتونه ادامه پیدا کنه

البته شما میتونید جذب برنامه های کارآموزی عملی هم بشید که اینجا بهش نمیپردازیم

بعضی به غلط تصور میکنند که همه اول میرند کالج و بعد میرند دانشگاه ولی این فقط بک مدل هستش ... به یاد داشته باشید در کانادا تحصیل و افزایش دانش همیشه ادامه داره و هر کس در خر مقطعی میتونه به نظام تحصیلی بپیونده

دانشگاه معمولا روند تئوریتری داره و معمولا چهار سال طول میکشه - ولی مثلا رشته من چون بکسال آموزش عملی هم داره پنج سال طول میکشه - و هزینه بیشتری داره و افراد تقریبا تا پایان پنج سال نمیتونند در مقام شغلی خودشون بصورت رسمی کار کنند و فقط میتونند کار آموزی کنند و بصورت دستیار کار کنند.

ولی در کالج که معمولا دوره هاش دو سال یا یکم کمتر ب بیشتر طوا میکشه درسها تئوری و هزینه ها پایین تر از دانشگاه هستش. در ضمن اینکه ورود به بازار کار هم راحت تره ولی فارق التحصیل های کالج بجای مقامهای مدیریتی معمولا در جایگاه های فنی و اجرایی کار میکنند.

در خیلی از موارد هست که افرادی با سایقه کار طولانی برای بروز کردن و تکمیل کردن مهارتهاشون با فارغ التحصیل های دانشگاه برای یاد گرفتم کار عملی برای یک دوره میرند کالج.

فعلا مرخص میشم

ارادت فراوان

رامین

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ

با سلام خدمت آقا رامین.
من امیر عرفانیان متولد سال ۱۳۷۳ هستم.اولین باری هست که نظر میدم یکی از طرفداران هاتون هستم.میخواستم راهنمایی ام کنید .میخواستم ببینم برای رشته تجربی از اول دانشگاهم بیام کانادا یا یا اینجا لیسانسم رو بگیرم و بعد بیام اونجا؟


از مشهد هستم
خداحافظ............................................................

از اول دانشگاه بیاید بهتره

کرماشان شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ

دوست عزیز جواب همه رو میدی غیراز ما.من سوالم در مورد شرایط پناهندگی وپناهندگان غیر مسلمان ایرانی بود من مذهب اهل حق دارم(یارسان)ممنونم اگه جوابم بدید. اگه لطف کنید ایمیل بزنید ممنون میشم.موفق باشی درپناه حق.
چندان که گفتم غم باطبیبان درمان نکردن مسکین غریبان
ای منعم آخر برخان وصلت تاچند باشیم از بی نصیبان

به شما فقط بخاطر غیرمسلمان بودن خیلی راحت پناهندگی میدن.

فریب خوردگان شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ http://www.tahsiil.blogfa.com

با سلام

هم وطن گرامی،با قرار دادن لینک این وبلاگ به جوانان ایرانی در حال فریب خوردن کمک کنید.

این وبلاگ کامل ترین و جامع ترین وبلاگ در مورد
معایب تحصیل در کشور های آلمان ،فرانسه،سوئد،انگلستان و... است.

این وبلاگ تنها وبلاگ ایرانی در جهان هست که در مورد سختی ها و مشکلات تحصیل در خارج از کشور اطلاع رسانی میکند.

لطفا برای اطلاع رسانی به هموطنان عزیز
این وبلاگ را معرفی کنید تا فریب موسسات اعزام را نخورند

با تشکر فراوان
www.tahsiil.blogfa.com

سلام
من فقط میتونم لینک وبلاگتون رو زیر نظر خودتون منتشر کنم
سایت: http://www.tahsiil.blogfa.com
در ضمن اینکه ما که اینجا درس میخونیم خیلیم راضى هستیم

انا سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 10:37 ب.ظ

سلام من 19 سالمه با یک و کیل مشورت کردم و گفت برام پذیرش سال اخر دبیرستان مدرسه البرز تورنتو رو میگیره با توجه به این که من با خانواده نمیام به نظرتون په مشکلاتی ممکنه برای یک دختر تنها در این سن پیش بیاد؟چون وکیلا همش دارن تعریف میکنن میخواستم از زبان شما هم کمی از واقعیات زندگی اون جا رو بدونم مرسی

با تلگرام در گروه ما عضو بشید تا اطلاعات لازم رو پیدا کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد