خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

ششم آپریل 2011

سلام

به توصیه یکی از دوستان از این به بعد حداقل ماهی دو سه تا پست میزارم

در ضمن در مورد هزینه های مهاجرت من تقریبا هیچی نمیدونم ... همه خرجها از جیب جناب پدر شده پس سوالای مالیتون رو نمیتونم جواب بدم

فعلا امتحان زبان دانشگاه رو دادم و از اون طرف هم امتحانای میان ترممون تموم شده ... نمره اینا و نتیجه امتحان زبان معلوم میکنه من دانشجو بشو هستم یا نه !

فعلا بخاطر مشکلات عاطفی حسابی داغونم ... سر یه دو راهی گنده گیر افتادم و فقط نمیخوام کار اشتباهی بکنم

یواش یواش داره دوسال میشه که اومدم اینجا

دوباره تکرار میکنم "" من خیلی راضیم که اومدم اینجا ""

کانادا سرزمین آرزوهاست ... البته اگه مثل من آرزوهاتون رو توی ایران جا گذاشته باشید خیلی سخته

خواهشا وقتی با خدا تنها شدید من رو هم دعا کنید ... من قول میدم اگه به جایی رسیدم همیشه یاد این روزا باشم و هیچوقت گدشتم رو فراموش نکنم و باد توی غبغب نندازم

ارادتمند همه شما

رامین

نظرات 19 + ارسال نظر
مرتضی از زنجان چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام. ممنون از قبول پیشنهاد من. حتما دعات می کنم. تو هم ما رو تو اینجا دعا کن. در مورد اون مسئله عاطفی هم که گفتی خیلی مواظب باش که خدای نکرده...
موفق باشی.

سلام
بابا دیوانه که نیستم ... آدم دلش میگیره که سریع نمیره ...

مصطفی چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ

سلام

خوشحالم که تصمیم گرفته ای ادامه بدی. مطمئن باش مطالب وبلاگت بسیار مفید و سودمند است. امیدوارم موفق باشی.

خیلی ممنون و متشکرم

فیروزه شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام آقا رامین- امیدوارم همیشه شاد باشید. یک سوال مهم داشتم. ما در مرحله پاس ریکویست هستیم. پسر من سوم دبیرستان است. آیا بهتر است این تابستان بیاییم یا بعد از پیش دانشگاهی. ممنون- مامان فیروزه

سلام
اگر تابستون بیاید پسرتون باید بیاد اینجا و درسهای کلاس دوازدهم رو بگیره و اینطوری زبانش هم تقویت میشه ولی اگر بعد از پیش دانشگاهی بیاید اینجا دیگه دیپلمش رو قبول میکنند و باید امتحان زبان بده و با نمره های ایرانش از دانشگاه پذیرش بگیره

عاطفه شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام
اینجا سرعت اینترنت خیلی پایینه فایل صوتی رو نتونستم دانلود کنم
اگه میشه واسمون بنویس
ممنون

شبنم پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ق.ظ

مطالب وبلاگت خیلی به من کمک می کنه رامین جان.. برات آرزوی موفقیت می کنم..

فریار شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام امیدوارم هر چه زودتر این مشکل عاطفی حل بشه. برات دعا می کنم.

ﻣﻳﻜﻪنا یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ق.ظ http://godhugme.blogfa.com/

سلام. باید بگم وبت بی نظیره... فقط همین. من ازین به بعد یه پای ثابتشم. آخه به نظرم بیطرفانه ست.
دو سوال: به نظرت یه دختر باحجاب تو دبیرستانهای مختلط کانادا چه مشکلاتی داره؟ اونم با اون بی حدومرزی که تو پستهای قبلی گفتی. ممکنه بقیه اذیتش کنن؟

دوم اینکه مشاغلی مثلاداره ی سوپمارکت یا میوه یا شیرینی فروشی وضع درآمدشون چطوره؟

اگه با تبادل لینک موافقی منو با این اسم لینک کن:

MICKENNATIC

سلام
دختر محجبه مشکلی نداره ... همه به هم احترام میگدارند
مشاغل مثل اینها هم یکم به جاش و کیفیتش بستگی داره ولی در کل خوب جواب میده

esi سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ق.ظ

منم میخوام بیام.اما این سفازت دهنمونو سرویس کرده.5ماه شده جوابمو نداده.منم9ماه خانممو ندیدم حالم گرفتست.ازجلوی هرکی تومحله رد میشم تیکه میندازه برا ازدواجم.باحال مینویسی.راستی میام اونجا نمیخوام خانمم بره سر کار منم میخوام درس بخونم.چیکارکنم؟

سعنی میخواید از باد هوای کانادا برای خورد و خوراکتون استفاده کنید ؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ب.ظ

باز تو رفتیو دیگه پیدات نشد

رینا پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ http://azmashhadtacanada.persianblog.ir

رامین جان سلام.بارها برات کامنت گذاشتم ولی تو آپ نشدی.از این که میبینم دوباره مینویسی خیلی خوشحالم و از صمیم قلب برات آرزوی شادی و موفقیت میکنم .یادت باشه خدا توی قلبت زندگی میکنه و نیازی نیست اون بالاها دنبالش بگردی.در پناه حق

جواد سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام
یه جایی خوندم که میگفت همیشه ارزوهات رو بنویس چون خدا اونها رو فراموش نمیکنه ولی خودت فراموش میکنی.
شاید الان شرایطت ایده ال نباشه ولی فک کنم یه موقعی ارزوی اینچنینی یا مشابهش رو داشتی.
به هر حال چون میگذرد غمی نیست
انشالله موفق بشی و به ارزوهات برسی

مهسا دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام خیلی دیر به دیر آپ می کنی کجایی
مطالبت به دردم می خوره
منم دارم میام کانادا البته بعد کنکوووووور هنوز بهم ایمیل نزدی منتظرت بودم تا بات بیشتر صحبت کنم

yasamin جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:16 ب.ظ http://yasnegah.blogfa.ir

همین الان دعات کردماا

ممنونم ولی انگار دعاتون کارساز نبود

نیما شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ب.ظ

برای مهاجرت برای من که۱۴ سالمه چه سنی مناسبه

هرچه زودتر بهتر

مریم شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ق.ظ http://maryam361.blogfa.com

سلام ممنونم و خسته نباشید
موفق باشی دوست من
به منم سر بزن

سیامک شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:31 ب.ظ

عاشقتم من چه جوری بیام

صبا پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ق.ظ

رامین جان سلام.
2سال از اخرین مطلبی که نوشتی میگذره.من بهترین دوستم چند ماهه اومده کانادا.دلم میخاست بازم مینوشتی که چیکار میکنی چون هرچی فکرمیکنم میبینم واقعا مهاجرتشون دلیل درستی نداشت.ارامششون رو تباه کردن.دلم میخاد بدونم ارزش داره وطن رو ترک کنی؟قبول که امکانات و ازادی داره اما رها کردن تمام زندگی و از اول ساختنش توی غربت غیرقابل تصوره.
فعلا

کوروش پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام رامین جان .سفر کردم که از یادم بری دیدم نیشه-اخه عشق یه عاشق با ندیدن کم نمیشه- من فکر میکنم سخترین بخش مهاجرت دل کندن از وطن - دوستان. خانواده و .. است . . .چون به نظر من مهاجرت دل شیر میخواد-موفق باشید

MAHYAR یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ق.ظ

salam man mikham az iran beram eshghe kanada daram ama nemitonam chejori? daram divone misham inja joshkar va montazhkar va nasabe sanati va sakhtemani hastam dar kol ye osa kare herfeiam inja kesi ghadre fan ro nemidone faghat tahsilate daneshgahi nadaram vaziate kare marbot be ma onja chetorie mitonam omidvar basham biam ya na? mersi

سلام
اوضاع کار شما اینجا خیلى خوبه
براى اطلاعات در مورد اینکه چطور اقدام کنید با مشاور مهاجرت مشورت کنید
ولى حتى اگر بدون تحصیلات دانشگاهى هم قبولتون کنند، حتما زبان باید بلد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد