خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

اولین برنامه صوتی

سلام

اینم اولین برنامه صوتیم

البته این یکی فقط یکجور تست هستش و و زیاد اطلاعات مهمی نداره.

توی 4شرد گذاشتمش که دوستان بتونند آنلاین هم بهش گوش کنند ولی امکان دانلود هم داشته باشه. اگر از طرف ایران بستس بهم بگید.

برنامه اول

این هم لینک قابل دانلود از ایران : برنامه اول

منتظر نظراتون هستم.

فقط باید بگم که میدونم یکمی تپق زدم ولی خوب ضبط خونگیه دیگه.

ارادتمند

رامین

نظرات 1 + ارسال نظر
سروش یکشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:54 ق.ظ

متشکرم دوستدار شما که باعث انگیزه من میشید
sorooshsarafraz@gmail.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد