خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

تورنتو از دوریبن یک شهروند

سلام

اینها عکسهای مختلفی هستند که خودم در ادوار مختلف از تورنتو گرفتم

اینها رو تنها برای نوع و دادن یه ایده در مورد تورنتو از دید یک شهروند براتون میگذارم

عکسها رو در ادامه مطلب گذاشتم

منتظر نظراتتون هستم





یک ایستگاه مترو در تورنتو (ایستگاه یورک میلز)






اینم برج معروف و دان تاون تورنتو از 20 کیلومتری



نظرات 13 + ارسال نظر
افشین سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:58 ب.ظ

سلام
خوب بود .خیلی زیبا
یعنی میشه ما هم؟.....دعا کن

افشین شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ق.ظ

ایده عکس خیلی خوبه
با حالو هوای اونجا بیشتر آشنا میشیم
و فرقشو با ایران متوجه میشیم

مرتضی شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:47 ب.ظ

یده عکس خیلی خوبه
با حالو هوای اونجا بیشتر آشنا میشیم
و فرقشو با ایران متوجه میشیم
I do agree!

emma شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:33 ب.ظ

عشق منم درتورنتوزندگی میکنه.اون عاشق تورنتوست.مرسی ازتورامین

حالا هرچی پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ق.ظ

مثل اسب کیف کردم خیلی هال داد ... ای ول
.
.
.
.
.
.
.
جون من عکس بیشتر بزار::::

امیلی یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:44 ب.ظ http://emilyofnewmoon.blogfa.com

سلام رامین جان

از عکسهای عالی که از تورنتو گذاشتید خیلی ممنون
عزیزم وبلاگتان را می خوانم
اولین باره که کامنت گذاشتم
خیلی از وبلاگت از پاسخ به نظرات استفاده کردم
عکس این خانه در تورنتو خیلی رویایی هست



خدایا کمک کن

خدایا برای تو که کاری نداره بیام کانادا

ممنون
یا حق

شهرام چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ق.ظ

خیلی ممنون بسیار خوب بود اگه براتون امکان داره از وضعیت مهندسین عمران و کشاورزی ودامداری بنویسید .

nilofar پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ب.ظ





jaleb bod

سجاد جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:50 ق.ظ

مرسی خیلی قشنگه دعا کن یه روزی هم من هم بیام

سحر جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام.تورنتو خیلی سرده؟!
آب وهواش در کل چطوریه؟

هوا در کل سردتر از ایرانه ولی قابل تحمله!

رها یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 03:20 ب.ظ

جالب بود

Hesam سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:04 ق.ظ

داداش خدا قسمت کنه ما هم منتظره ویزاییم . بی صبرانه و مشتاقانه منتظره روزیم که پام برسه اونجا . نمیدونم چرا اما حس میکنم اونجا خیلی زود میتونم پیشرفت کنم . خیلیا بهم میگن این یه حباب تو خالی بیشتر نیست بهش خیلی دل نبند. خیلی ها میگن موقعیته خیلی خوبیه ازش نهایت استقاده رو ببر . فقط اینکه دارم کل مطالبتو میخونم ، همه چی همونجوره که من میخوام . فقط میگم دمت گرم که برای منه ٢٠ ساله که هیچ ایده ای راجع به کانادا و زندگی توش ندارم تو و وبلاگت شدید یه منبع انرژی و دلگرمی. بازم مطلب بزار که اگه حتی یه نفرم نخونه حرفاتو من یکی با جونو دل حال میکنم با حرفات

زهره یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 11:29 ب.ظ

سلام ، خیلی زیبا بود ،موفق و پیروز باشی همیشه

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد