خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

منبع اطلاعات برای ویزای تحصیلی و کاری

سلام

برای تشکیل منبعی برای سوالات مربوط به ویزای کار و ویزای تحصیلی کانادا دو صفحه زیر تشکیل شد تا محلی برای جمع آوری سوالات باشه:


canada.blogsky.com/workpermit


canada.blogsky.com/studypermit

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 05:42 ب.ظ

سلام وقتتون به خیر
ممنونم بابت وبلاگ خوبتون

مسلما در کانادا نیاز به رزومه دارم
به نظر شما چطوری و با چه قالبی رزومه درست کنم؟
سایتی سراغ دارین که قالب آماده داشته باشه؟

ممنون

سلام
برای شروع عبارت
Resume template
رو در گوگل سرچ کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد