خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

کلاس هم تموم شد

سلام 

دیگه اون کلاس کذایی تموم شد ... خودمونیم من اگر این مدت خونه نشسته بودم و به طاق نگاه میکردم بیشتر زبانم خوب میشد تا رفتم این کلاسها ... خدا رو شکر که تموم شد ! 

این چند روزه دارم برنامه میریزم که در یک برنامه کاملا ضربتی یکی یه ورزش درست و حسابی برای خودم دست و پا کنم و یکی به روشهایی که خودم کشف کردم انگلیسیم رو بهبود بدم چون تقریبا شش ماه باید فقط انگلیسی بخونم ! 

در ضمن اینکه خیلی سر در گم هستم که بعد از این شش ماه چکار کنم و چه رشته ای رو ادامه بدم ! یه فکرهایی توی سرم هست ولی هنوز تصمیم نگرفتم ! 

فعلا این یک ماه به استراحت میگذره تا بعد از اون بریم سر کلاسهای جدی درسی و اگر خدا بخواد فشار رو بگذارم پشت برنامه تا شش ماهه دیگه دیپلم کانادایی رو بگیرم ! 

یواش یواش دارم با تورنتو بیشتر آشنا میشم ولی هنوز نتونستم دوست خارجی پیدا کنم با همون بچه های یونیورسیتی ستلمنت اوقات میگذرونیم و الحق که اکیپ خیلی خوبی هستند ! 

فعلا باید برم ولی بعدا سعی میکنم همین پست رو کامل کنم ! 

ارادتمند 

رامین

نظرات 17 + ارسال نظر
سجاد سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:34 ق.ظ http://library.sapoclick.com

سلام دوست عزیز
من لینک شما رو در سایتم قرار دادم لطفا شما نیز لینک مرا با نام دانلود کتابهای کامپیوتر رایگان در وبلاگ خود قرار دهید
متشکرم

کردم

امیر چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:50 ق.ظ http://2khtarampaniz.wordpress.com

رامین جان سلام
بابا دمت گرم ، این تیکه‌های اصفهانیت ، تو قلب تورنتو خیلی‌ باحاله.
موفق باشی‌
خوش باشی‌

سعید چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:29 ق.ظ

دکتر جان سلام
بالاخره مدیکال دادم. چقدر طول می کشه ویزام بیاد؟ من هم مثل شما کبکی ام می خوام برم تورنتو. هیچ کی رو تو مونترال ندارم. آدرس برای پی آر از کجا جور کنم؟ راستی مونترال نمونم مشکلی برام پیش نمی آد؟

سلام سعید جان
اولا ویزا تا یه سه چهار ماه دیگه میاد
دوما میتونی آدرس برای پی آر ندی وقتی یکجا ساکن شدی با یک شماره تلفن که توی فرودگاه بهت میدند تماس بگیری و آدرست رو بدی
سوما نخیر مشکلی برات پیش نمیاد
ارادتمند
رامین

نیلوفر چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:46 ب.ظ http://www.neli-basi.blogfa.com

سلام رامین عزیز.امیدوارم موفق باشی.

ممنونم نیلو خانم

ثنا چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:47 ب.ظ http://rahecanada.blogfa.com

سلام
خسته نباشید که با همه مشکلات بدو ورود گاهی اطلاعاتی را هم به ما میدین
ضمنا با بچه بحث هایی را تو وبلاگ میذاریم به نظر همتون در این زمینه ها نیاز داریم
ممنون

aida جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:08 ب.ظ

nomrat 20,alie webloget.

ممنونم

علی جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام رامین جان
من در مصاحبه کبک پذیرفته شدم و به امید خدا تابستان 89 به عنوان مهاجر به کبک مونترال میام.
من فوق کامپیوترم و میخوام پی اچ دی بخونم. خانمم دیپلم فنی حرفه ای در رشته کودکیاری هستش
یک سوال دارم. خواهش میکنم جواب بده
من خیلی علاقه مند تحصیل خانمم در دانشگاه هستم ولی نمیدونم آیا با وضعیتی که داره میتونه در دانشگاهی در کبک ادامه تحصیل بده؟
لطفا راهنمایی کنید. واقعا تشکر

سلام علی عزیز
هر فردی میتونه در کانادا ادامه تحصیل بده با هر شرایطی ولی نسبت به درسی که خونده و سطح علمی خودش و مرکز آموزشی که رفته باید واحد هایی رو بگذرونه !
ارادتمند
رامین

سعید جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:17 ب.ظ

دکی جون خیلی آقائی. ما سئوال بی ربط می پرسیم باز جواب درست حسابی می دی. دکتر می نویسم تا من رو بشناسی. منظوری ندارم آ

ممنونم

آق محسن یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:02 ق.ظ

رامین جان شاید حرفم به پستت ربطی نداشته باشه و همچین احساسیم نداشته باشی اما اگه یه موقع دلت برا ایران تنگ شد این یادت باشه که هزاران نفر از تو ایران میخوان همچیشونو بدن تا بتونن اونجایی که تو هستی باشن ! پس قدر الانتو بدون و الکی خودتو به حاشیه نبر....

خوشحالم داری با شرایط اونجا وفق میگیری ... در مورد دوست خارجیم یخورده زمان می خواد
بعد رامین اگه وقت کردی در مورد جزئیات اطرافتم بنویس...بازم ممنونم ازت و بای

[ بدون نام ] یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام:
من امروز وبلاگتونو در حال جستجوی اطلاعات کافی برای مراحل بعد از تشکیل پرونده در سفارت پیدا کردم.
و امیدوارم که بتونین به جواب سوالهام برسم:
اول از همه این که حدود ۲ماه دیگه (۳۰سپتامر)تاریخ اولین مصاحبه خانوادگی رو در ترکیه برای ما گذاشتند.طبق اطلاعات کلی به من گفته شده که این مصاحبه بر خلاف سایر ایالات قبل از شروع اقدامات اولیه است.چون این مراحل رو سپری کردین می تونین منو راهنمایی کنین و بگین که تا بعد این مصاحبه اولیه چه مراحلی و در چه بازه زمانی طی میشه.(چون بر طبق این زمان من باید واسه درس خوندن یا زندگیم برنامه ریزی کنم.)

سلام دوست عزیز
بنده تا حالا نشنیدم قبل از اقدام کردن اول مصاحبه بگذارند و مصاحبه هم ترکیه بشه ! معمولا مصاحبه های دولت کانادا یا ایالت کبک در دمشق سوریه انجام میگیره !
ارادتمند
رامین

aida یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ

salam ramin.bebin kollan kharje mohajerat vase 1 nafar chand mishe be toman

حدود ۳-۴ میلیون خرج وکیل و حدود ۱۰-۱۵ میلیون هم باید پول همراهت بیاری !

sababoy چهارشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:55 ق.ظ http://sababoy.blogfa.com

صبح سپید امروز در عرفان شعله فانوس تو آغاز شد. پرنده ای آواز آغاز بهار خواند و من از شعر حافظ دگرباره صبح را زنده شدم.

Morning started white, today in red gnostic of your lantern flame. A bird sung starting of spring and I was freshened from Hafez poem in the morning

بسیار زیبا بود

باربد جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:02 ب.ظ http://barbod.blogsky.com

چیزی نیست عزیز پیدا میکنی ...
راستی
مقاله ای نوشتم با موضوع : ادبیات زبان های باستانی در دوران اشکانی . . .
خوشحال می شم نظر بدین ...

بر روی چشم

حمید سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 ب.ظ

رامین جان چرا موضوع جدید نمی نویسی؟ .

راستی می خوام بگم که : دم همه ی اصفهانی ها گرم گرم گرم
دم خودم و خودت گرم.

سلام حمید جان
شچم
یکم سرم شلوغه ولی همین چند روزه یه پست جدید مینویسم
ارادتمند
رامین

شهرام دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ق.ظ

میشه در مورد فوق لیسانس رشته ؛ام بی ا؛ و بازار کارش توضیح بدین. بینهایت سپاس گذارم. شهرام

سلام
بنده اطلاعا دقیقی ندارم ولی دورادور از یکی از بستگان شنیدم که بازار کار خوبی داره و اگر رشته های مهندسی رو خونده باشید و بعد مدیریت بخونید باعث موفقیت بیشترتون میشه !
ارادتمند
رامین

پیمان پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ب.ظ

به خاطر وقتیکه برای اطلاع رسانی به هموطنانت میزاری ازت ممنونم و برات آرزوی موفقیت دارم.

سلام
ممنونم
ارادتمند
رامین

روبی دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام

میشه این روش اکتشافیتونو برای زبان به من بگین؟



روبی

سایت آموزش زیان
مجله انگلیسی
و ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد