خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

خاطرات یک مقیم کانادا

من در این وبلاگ خاطرات و روزانه های خودم رو از قبل از رفتن به کانادا تا زندگی در کانادا برای شما نقل میکنم .

کار داوطلبانه

سلام

امروز رفتم برای یکی از سازمانهای خدماتی مهاجرین کار داوطلبانه کردیم ... البته این روز اول بود و این برنامه هر هفته بک روز برگزار میشه که به خاطر داوطبلانه بودنش خیلی ارزش برای جامعه داره.

اولا هر دانش آموز در انتاریو احتباج به 40 ساعت کار داوطلبانه داره تا بتونه دیپلم بگیره که من البته تا همین الان 65 ساعت دارم و در ثانی کار داوطبلانه توی گرفتن پدبرش از دانشگاه برای رشته های بالا و وقتی رقابت زباد باشه خیلی کمک میکنه




در ضمن اینکه داشتن سابقه کار داوطلبانه توی رزومه برای گرفتن کار خیلی مهمه و در آخر اگر شما بواید در یک رشته ای بصورت واقعی کار کنی و تجربه کار داوطلبانه توی اون کار رو داشته باشید هم راحت بهتون توی دانشگاه توی اون رشته پذیرش میدند و هم خیلی راحت تر میتونید کار بگیرید (منظورم کارهایی تخصصی و مهمه نه مثلا کار داوطلبانه توی سوپر مارکت)



خوبی این کاری که الان من میرم اینه که کار با بچه هایت که هم سادست و هم تفریحش زیاده و البته یک نکته مثبت دیگه هم داره: بهمون کلی تنقلات میدند !!!!



خوب یعنی چی میگی (لعنت به آدم شکمو) خوب شکمو بودن هم خودش یه خصوصیته !!!!

در ضمن اینکه من با این که شکمو هستم ولی با قد 175 سانتی متر وزنم کمتر از 65 کیلوه.

فعلا برم

ارادتمند

رامین

نظرات 3 + ارسال نظر
سینا جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:49 ق.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام
بخشی که گفتی خیلی تنقلات میدن خیلی باحال بودش.
امیدوارم موفق باشی
راستی پست قبل هم خوندم چیزایی خوبی نوشته بودی.

مهرزاد سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام رامین جون

این کانادایی ها واقعا مثل این فیلماشون گنده مندن یا نه اونا فقط تو فیلمه؟

سلام
کانادایی ها گنده دارند کوچولو هم دارند
توی شمال که بیشتر کانادایی هستند اکثرا گنده تر هم هستند ولی توی شهرهای مهاجر پذیر بیشتر مهاجرای جنوب غربی ۀسیا هستند که نیم متر بیشتر نیستند

مینا دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام. خوبین؟ من یه سوالی دارم. اگه بخوام واسه لیسانس تو کانادا برم دانشگاه هزینش چقد میشه؟

یه لیسانس مهندسی تا جایی که من میدونم سالی هشت تا دوازده هزار و بطور کلی چهل تا شصت هزار دلار هزینش میشه. این قیمت برای مهاجرین دائم و شهرونداى کاناداست ولی اگر بخواید با ویزای تحصیلی بیاید همین مبلغ رو باید دو برابر بپردازید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد